شنبه 11 بهمن 1399
واکنش جالب دی‌ماریا به احتمال هم بازی شدن با مسی

واکنش جالب دی‌ماریا به احتمال هم بازی شدن با مسی
آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از همبازی شدن با لیونل مسی استقبال کرده است.

وینگر سابق رئال مادرید که زمانی رقیب مستقیم برنده شش باره توپ طلا بود، در گذشته تا آستانه همبازی شدن با لیونل مسی پیش رفت؛ جایی که بحث های زیادی در رابطه با احتمال انتقال آنخل دی ماریا به نوکمپ مطرح شده بود اما این اتفاق رخ نداد و ستاره آرژانتینی اکنون ششمین فصل حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می‌گذارد.

طی هفته های اخیر بحث درباره علاقه پاری‌سن‌ژرمن به جذب لیونل مسی اوج گرفته و گفته می‌شود که تیم فرانسوی محتمل ترین گزینه برای آینده او خواهد بود. موضوعی که آنخل دی ماریا به آن واکنش نشان داده و می‌گوید: "من در لحظه ای از زندگی حرفه ای خود این فرصت را داشتم که به بارسلونا بروم اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد. ما می توانیم بگوییم یک فرصت دیگر برای من وجود دارد که با مسی هم بازی شوم اما قرارداد من در حال اتمام است و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. با این حال خیلی خوشحال می شوم اگر کنار او بازی کنم.

من قبلاً با کریستیانو رونالدو، نیمار و کیلیان امباپه بازی کرده ام. اگر بتوانم با لئو هم به همان خوبی بازی کنم، پس از آن با خوشحالی بازنشسته می شوم."

تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن: " من روی آن چیزی که امسال می‌توانیم به دست آوریم تمرکز کرده‌ام. کادر مربیگری جدیدی به اینجا آمده و من تحت تأثیر آنها قرار گرفته‌ام. اکنون اضطراب 25 سالگی را ندارم و کارها را آرام انجام می‌دهم و به روز از زندگی لذت می برم."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone