شنبه 26 تير 1400
تلاش‌های ادامه دار فدراسیون برای خرید VAR

تلاش‌های ادامه دار فدراسیون برای خرید VAR
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می‌گوید برای استفاده از VAR در لیگ برتر مصر هستند.

بحث خرید سیستم VAR‌برای پایین آمدن اشتباهات داوری موضوعی است که از هفته های گذشته بسیار موردتوجه قرار گرفته و فدراسیون فوتبال هم تلاش هایی برای استفاده از این سیستم انجام داده است.

حسن کامرانی‌فر که به تازگی به عنوان سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شده،‌در این باره گفت:«‌سیستم VAR پروسه پیشرفته و زمان‌بر است. ای کاش از سه، چهار سال پیش که استارتش خورده بود، امروز می‌توانستیم استفاده کنیم.»

وی ادامه داد: «شرایط خاصی برای استفاده از این سیستم داریم، چرا که اگر بخواهیم از شرکت‌های داخلی استفاده کنیم، باید مجوز فیفا را بگیریم. امیدوارم شرکت‌های داخلی که مورد تأیید هستند، بتوانند کارهای‌شان را انجام دهند.»

سرپرست دبیرکلی فدراسیون درباره کمک گرفتن از علیرضا فغانی در بحث VAR تاکید کرد:‌«خوشبختانه فغانی به بحث VAR اضافه شده است تا کارها سریع‌تر برای این کار پیش برود. با توجه به زیرساخت‌هایی که داریم شاید در چند ورزشگاه بتوانیم از این سیستم استفاده کنیم. »

کامرانی فر در پایان افزود: «این پروسه باید زیر نظر فیفا باشد. VAR پنج مرحله دارد که شاید ما مرحله اول و دوم آن را طی می‌کنیم و کمی زمان‌بر است. درخواست‌ بعدی ما از فیفا این است که در چند بازی آفلاین کار را پیش ببریم. آنچه مهم است، مصر بودن مسئولان فدراسیون فوتبال برای استفاده از VAR در فوتبال است.»

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone