دوشنبه 13 بهمن 1399
نیمار: می خواهم بمانم، امیدوارم امباپه هم بماند

نیمار: می خواهم بمانم، امیدوارم امباپه هم بماند
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به علت شکست در فینال لیگ قهرمانان به شدت ناراحت است.

نیمار در همان سالهای ابتدایی درخشش خود در ترکیب بارسلونا عضوی از تیم رویایی لوییس انریکه در سال 2015 بود و انها بعد از غلبه بر یوونتوس در فینال برلین موفق به فتح لیگ قهرمانان شدند، اما ستاره برزیلی در سالهای بعدی در حسرت قهرمانی در این رقابت های معتبر مانده است.

نیمار در سالهای حضور در پاری سن ژرمن نتوانسته در لیگ قهرمانان موفق ظاهر شود، اما آنها فصل گذشته در شرایطی خاص به فینال رسیدند و در نهایت با یک گل مغلوب بایرن مونیخ شدند. این ستاره برزیلی در مصاحبه ای مدعی شد بعد از شکست در فینال از شدت ناراحتی گریه کرده، اما آنها در آینده موفق به فتح لیگ قهرمانان خواهند شد.

نیمار گفت: "شکست در فینال مقابل بایرن مونیخ اتفاقی بود که اصلا علاقه نداشتم و باعث ناراحتی ام شد، باید اعتراف بکنم بعد از دیدار نهایی از شدت ناراحتی گریه کردم. متاسفانه ما این بار در فتح لیگ قهرمانان موفق نبودیم و در دیدار فینال شکست خوردم. اما بی تردید در آینده باز هم فرصت موفقیت در این رقابت ها را به دست خواهیم آورد و دفعه بعد برنده این تورنمنت خواهیم شد."

آینده در پاریس؟ در حال حاضر خوشحالم، واقعا خوشحالم. اوضاع بسیار تغییر کرده است. من نمی توانم دقیقا دلیل آن را توضیح دهم، اما امروز احساس خوبی دارم. من سازگار شده، آرام تر و خوشحال ترم. می خواهم در پاریس بمانم.

من همچنین می خواهم کیلیان امباپه هم در این تیم بماند. ما می خواهیم پاری سن ژرمن تیم بزرگی باشد، من می خواهم به فوتبال ادامه بدهم و خوشحال باشم، این مهمترین چیز است. من با کیلیان امباپه رابطه برادرانه داریم، من بزرگترم، اما ما واقعا دوست داریم با هم بازی کنیم. امباپه یک پسر طلایی است، من او را "پسر طلایی"صدا می کنم زیرا او واقعا اینگونه است. کیلیان قلب بزرگی دارد."

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone