دوشنبه 13 بهمن 1399
فکری امیدوار به هماهنگی خط دفاع

فکری امیدوار به هماهنگی خط دفاع
خط دفاعی استقلال در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان خوب و بی نقص ظاهر شد و شاید اگر اشتباه حسینی رخ نمی داد، آنها موفق به کلین شیت می شدند.

دیدار مقابل نفت آن هم در مسجدسلیمانی که یقه بزرگان لیگ را گرفته بود، کار آسانی نیست. نفت با مجتبی حسینی نشان داد در خانه تیم دست و پا بسته ای نیست و هیچ رحمی به حریفان خود نمی کند.

آنها پیش از مصاف با استقلال، موفق به متوقف کردن پرسپولیس شده بودند و با برتری های پر گل 3 بر یک، از سد تیم های بزرگ و مدعی سپاهان و شهرخودرو گذشته بودند و با یک گل نیز فولاد پرمهره را از سد راه برداشته بودند.

با این وجود، مهاجمین نفت مسجدسلیمان، خطر آنچنانی را روی دروازه استقلال خلق نکردند و تک گل این تیم نیز بر اثر اشتباه سیدحسین حسینی به دست آمد البته آنها در نیمه دوم یک شوت به سمت دروازه آبی پوشان روانه کردند که با واکنش ناقص حسینی، آن توپ روی تیر دروازه فرود آمد.

با این وجود، نمی توان از عملکرد خوب خط دفاعی استقلال به راحتی گذشت. آنها در دیدار با نفتی ها روی هوا بسیار خوب و مطمئن کار کردند به نحوی که دانشگر، یزدانی و غلامی روی هم رفته 22 نبرد هوایی موفق داشتند که آمار خوبی محسوب می شود.

عارف غلامی که پس از شهرآورد تهران مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت و در بازی با تراکتور و سایپا روی نیمکت قرار گرفت، در دیدار مقابل نفت در ترکیب تیمش قرار گرفت و عملکرد خوبی را از خود نشان داد. اون 5 عملکرد دفاعی موفق و 7 نبرد هوایی موفق داشت و 85 درصد از پاس هایش نیز صحیح بود.

محمد دانشگر نیز در این مسابقه علاوه بر اینکه در کارهای دفاعی خوب کار کرد، حتی یک پاس کلیدی نیز در دقیقه 94 برای محمدحسین فلاح ساخت ولی این بازیکن جوان قدر این فرصت تک به تک را ندانست. دانشگر همچنین 11 نبرد هوایی موفق داشت و 6 عملکرد دفاعی موفق نیز از خود به ثبت رساند.

سیاوش یزدانی نیز که پس از مدت ها در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت، 92 درصد از پاس هایش سالم بودند. او 2 عملکرد دفاعی موفق و 4 نبردهوایی موفقیت آمیز نیز داشت و البته تنها یکبار مرتکب خطا شد که یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

به هر حال خط دفاعی استقلال در جدال مسجدسلیمان عملکرد خوبی از خود نشان داد. مدافعینی که با سیستم 352 در کنار هم به میدان رفتند و به نظر می رسد فکری از عملکرد آنها راضی باشد چرا که فرصت خاصی را در اختیار حریف قرار ندادند.

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone