ﺳﻪشنبه 14 بهمن 1399
حضور کریم بنزما در المپیک توکیو؟

حضور کریم بنزما در المپیک توکیو؟ 
کریم جزیری، مدیر برنامه سابق کریم بنزما زمان تایید کرد تاکید کرد که این ستاره فرانسوی می تواند برای کشورش در المپیک به میدان برود.

به نظر می‌رسد که سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید می‌خواهد در المپیک توکیو برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود؛ موضوعی که البته هنوز به تایید قطعی نرسیده است اما گفته می شود که خود راموس نیز علاقه زیادی به همراه لاروخا در المپیک توکیو دارد.

در همین ارتباط اکنون کریم جزیری، مدیر برنامه سابق ستاره رئال مادرید ابراز تمایل کرده که بنزما در رقابت های المپیک برای تیم ملی فرانسه به میدان برود.کریم جزیری در این باره گفت: " حرفه او در سطح ملی به پایان نرسیده است. چه کسی نمی‌خواهد در رقابت‌های المپیک شرکت کند؟"

 

کریم بنزما از سال 2015 به خاطر پرونده شکایت متئو والبوئنا در تیم ملی فرانسه به میدان رفته است؛ موضوعی که باعث شده انتقادات زیادی نسبت به دیدیه دشان مطرح شود اما جزیری اصلی‌ترین مقصر این قضیه را رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه می داند. او در این باره گفت: " چرا او کریم بنزما را در تیمش ندارد؟ دشان عاشق فوتبال است و قطعا می‌داند که تیمش با بنزما بهتر خواهد شد. کریم می داند که چه کسی مسئول است. اگر دشان کریم را انتخاب نکرد به این دلیل است که لو گرا او را نمی خواهد. او به من نیز بی احترامی کرده و معتقدم چنین شخصی نمی تواند رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه باشد."

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone