چهارشنبه 3 شهریور 1400
اولتیماتوم فرهاد؛ هرکس راضی نیست برود خانه‌اش!

اولتیماتوم فرهاد؛ هرکس راضی نیست برود خانه‌اش!
سرمربی استقلال نکته نظر جالبی در مورد نقل و انتقالات لیگ برتر دارد.

در اوج نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال اعلام کرد که اجازه نمی دهد باشگاه مبلغ قرارداد بازیکنانی را که خواهان مبالغی خارج از عرف هستند را بالاتر ببرد. او با تاکید به این مساله گفت: باشگاه پیشنهادات خوبی به بازیکنان داده است. بازیکن وقتی قرارداد 5 میلیارد تومانی باشگاه و 2 میلیارد تومان هم خارج از باشگاه را رد می کند من اجازه نمی دهم که یک ریال بیشتر بدهند. مسائل مالی مهم است اما بازیکن باید به عشق هوادارهم بیاید.

مجیدی با اشاره به یک موضوع مهم که تکیه کلام فوتبالیست ها پس از عقد قرارداد با تیم های بزرگی چون استقلال است گفت: من اجازه نمی دهم بازیکنی بیاید که فقط مسائل مالی برایش مهم باشد. هر بازیکنی که ناراحت است می تواند امضا نکند و نیاید. ولی اگر قرار است صحبت از عشق و تعصب می شود باید در قرارداد هم آن را رعایت کنند. من از باشگاه خواستم تا مبلغ قرارداد را از این بالاتر نبرد. از همین بازیکنان می توانید بپرسید من شخصاً در جلسه بودم و با آنها شفاف صحبت کردم چون احساس کردم که هیچ چیزی بهتر از صداقت نیست.

سرمربی آبی ها همچنین فرمول جالبی برای کاستن از نارضایتی بازیکنان دارد؛ او از باشگاه خواسته تا قرارداد هم پستی ها را یکسان منعقد کند: مبلغ قرارداد بازیکنان هم‌ پست یکسان است. رضاوند و مهدی‌پور و ریگی همه قراردادشان یکسان است. بازیکنی شرایط ما را می پذیرد امضا می کند و من نمی گذارم که بازیکن برای باشگاه شرط بگذارد. هر کسی ناراحت است می تواند برود خانه اش!

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone