پنجشنبه 4 شهریور 1400
سراجی از کمیته فوتسال استعفا داد

سراجی از کمیته فوتسال استعفا داد
مدیرعامل باشگاه سایپا که ریاست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، از سمت خود اعلام کناره‌گیری کرد.

طی روزهای گذشته و به ویژه در جلسات درباره اعزام تیم ملی فوتسال ایران به رقابت‌های جام جهانی لیتوانی، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال پرده از اختلافات در کمیته فوتسال برداشت و به صراحت اعلام کرد که اگر کسی حاضر به همکاری نیست، بیاید و دست بدهد و خداحافظی کند.

مهرداد سراجی مسئولیت سرپرستی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال را با انتخاب مجمع فدراسیون فوتبال برعهده داشت؛ اما حالا او پس از حدود 5 ماه فعالیت در این کسوت، به دلیل اختلافاتی که داشت، تصمیم به استعفا گرفت و گویا امروز استعفای خود را تقدیم ریاست فدراسیون فوتبال کرده است.

آن‌هم در شرایطی که حدود دو هفته دیگر قرار است تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام جهانی لیتوانی حضور پیدا کند و باید دید در این برهه حساس، تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال در قبال استعفای سراجی چه خواهد بود و چه واکنشی به تصمیم وی خواهد داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا وحید شمسایی گزینه اول جانشینی سراجی در کمیته فوتسال است، چهره‌ای که در طول مدیریت سراجی هم در کمیته فوتسال، در کنار او حضور داشت و حالا احتمال دارد که با نظر رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات‌رئیسه، سمت سرپرستی کمیته فوتسال به وحید شمسایی، پیشکسوت نامدار فوتسال ایران برسد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone