پنجشنبه 4 شهریور 1400
مورینیو: فقط پوچتینو از ترکیب تیمش راضی است

مورینیو: فقط پوچتینو از ترکیب تیمش راضی است
ژوزه مورینیو، سرمربی جالوروسی مدعی شد فقط مائوریتسیو پوچتینو از ترکیب فعلی تیم خود به طور کامل رضایت دارد.

در یک سال اخیر تیم های بزرگ اروپا درگیر شیوع ویروس کرونا بوده و بحران مالی شدیدی را پشت سر گذاشته اند. اما در این میان پاری سن ژرمن در فصل تابستان امسال دست به کاری بزرگ زده و ستاره هایی چون لیونل مسی، جانلوئیجی دوناروما، سرخیو راموس و جورجینیو واینالدوم را به عنوان بازیکنان آزاد به خدمت گرفت.

همچنین که اشرف حکیمی از اینتر و دانیلو پریرا از پورتو مجموعا با مبلغ 76 میلیون یورو به اضافه پاداش نیز به ترکیب پرستاره این تیم اضافه شدند تا پاری سن ژرمن با اختلاف برنده بازار تابستانی سال 2021 لقب بگیرد. حالا ژوزه مورینیو به خریدهای پرتعداد این تیم طعنه زده و مدعی شد فقط در شرایط فعلی ممکن است مائوریتسیو پوچتینو از ترکیب خود رضایت کامل داشته باشد.

ژوزه مورینیو بهاسکای اسپورت ایتالیا گفت: "وقتی می گویم هر اتفاقی ممکن است در بازار نقل و انتقالات تابستانی رخ دهد، منظورم این است که ممکن است هم بازیکنان ورودی داشته باشیم و هم برخی از تیم جدا شوند. البته در این مقطع از تابستان احتمال جدا شدن بازیکنی از تیم بیشتر است. اما آیا شما مربی تیمی را می شناسید که از ترکیب تیمش رضایت کامل داشته باشد؟ شاید فقط مائوریتسیو پوچتینو، اما نه هیچ کس دیگری."

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone