چهارشنبه 10 شهریور 1400
قدوس و عابدزاده دور از محدودیتهای کرونایی

قدوس و عابدزاده دور از محدودیتهای کرونایی
دو لژیونر شاغل در اسپانیا و هلند با حضور در تهران در کنار سایر ملی پوشان در حال آماده شدن برای بازی حساس مقابل سوریه هستند.

سامان قدوس، ستاره ایرانی تیم برنتفورد پس از یک شروع خوب با تیمش در لیگ برتر، فارغ از هیاهو و شایعات مبنی بر احتمال ممنوعیت حضور بازیکنان لیگ برتری در بازی های ملی پیش رو، در تهران حضور یافته و در کنار سایر ملی پوشان خود را برای بازی های حساس مقدماتی جام جهانی 2022 آماده می کند.

امیر عابدزاده، یکی دیگر از لژیونرهای فوتبال ایران که در این فصل با پیراهن پومفرادینا حضور در لالیگا دو را تجربه می کند هم پس از نمایش های درخشانش طی هفته های نخست فصل 22-2021 تیم باشگاهی اش را برای حضور در اردوی تیم ملی ترک کرد. در مورد حضور عابدزاده در تمرینات تیم ملی هم شایعات مشابهی مثل قدوس وجود داشت اما دروازه بان تیم ملی با حضور در تهران به سایر ملی پوشان ملحق شد.

در چنین شرایطی که حساسیت تیم های باشگاهی به موضوع کرونا به شدت افزایش یافته و محدودیت ها و سخت گیری ها به اوج خود رسیده، انتشار عکسی از امیر عابدزاده و سامان قدوس که بدون ماسک در حال صحبت با مربی تیم ملی هستند بسیار قابل توجه بود؛ عکسی که به نظر نمی رسد تیم های باشگاهی امیر و سامان تمایلی به دیدن آن داشته باشند؛ البته ملی پوشان واکسن کرونا را دریافت کرده اند و امیدوارند که هیچ مشکلی از این بابت نداشته باشند.

گفتنی است که دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی به همراه وحید هاشمیان یکی از دستیاران خود به کرونا مبتلا شده و هنوز نمی تواند در جمع ملی پوشان حضور یافته و غایب بزرگ تمرینات به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone