شنبه 13 شهریور 1400
ایران با مشت‌های متحد به سوی دوحه

ایران با مشت‌های متحد به سوی دوحه
شادی‌های پیاپی ایران پس از بازی‌ها و در رختکن به عدد هشت رسید.

ایران روند پیروزی‌های پیاپی خود را به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر۲۰۲۲ هم کشانده و اولین برد ایران در این مرحله مقابل سوریه رقم خورد. گرچه با سبک بازی سوری‌ها و از جریان افتادن مداوم بازی و همچنین ناهماهنگی عناصر دفاعی ایران بازی خیلی دل چسبی را شاهد نبودیم اما کسب سه امتیاز در شرایط کرونای اسکوچیچ و اردوی کوتاه مدت لژیونرها امیدوار کننده است.

ایران تک گل خود را در یک انتقال سریع از دفاع به حمله و با نقش آفرینی ۵ بازیکن و با کمترین لمس توپ توسط آنها به ثمر رساند. شجاع خلیل زاده با دقت بالا توپ بلندی را به نزدیک محوطه سوریه فرستاد و حرکت خوب حردانی و پاس قلی زاده به محوطه جریمه باعث شد طارمی با زیرکی و حرکت بدن و چرخش خود مدافعان را گمراه کند و پاس کوتاهش به جهانبخش تک گل بازی را به همراه داشته باشد.

ایران پس از این بازی در رختکن جشن شادی به پا کرد و با جمع شدن تمام بازیکنان و کادر فنی عکسی با مشت‌های گره کرده به یادگار گرفتند و خود را آماده بازی حساس با عراق نشان دادند. با توجه به بازگشت اسکوچیچ به تمرینات و همچنین فرصت بیشتر تمرین لژیونرها در کنار یکدیگر امیدواری زیادی برای کسب سه امتیاز بعدی به وجود می‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone