جمعه 17 بهمن 1399
کریمی – بایرن مونیخ، قراری که منتفی شد

کریمی – بایرن مونیخ، قراری که منتفی شد
الدحیل با شکست یک بر صفر مقابل الاهلی مصر، از حضور در بازی نیمه نهایی باز ماند و نتوانست در برابر بایرن مونیخ صف آرایی کند.

دیدارهای مرحله دوم جام جهانی باشگاه ها، امروز در دوحه برگزار شد که در یکی از این دیدارها، تیم های الدحیل و الاهلی مصر به عنوان تیم های میزبان و قهرمان جام باشگاه های آفریقا در استادیوم اجوکیشن سیتی به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت، حسین الشحات در دقیقه 30 تیم مهمان را پیش انداخت. روی اشتباهی که مدافعین الدحیل پشت محوطه جریمه مرتکب شدند، الشحات صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، دروازه الدحیل و صالح زکریا را باز کرد.

تلاش بازیکنان الدحیل در نیمه دوم برای رسیدن به گل بی نتیجه بود. آنها در این مسابقه 16 بار به سمت دروازه الاهلی شوت زنی کردند که با سد بزرگی به نام محمد الشناوی دروازه بان با تجربه تیم ملی مصر مواجه شدند و در راه رسیدن به گل ناکام بودند.

علی کریمی در این دیدار، 82 دقیقه در ترکیب الدحیل به میدان رفت و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او در این مسابقه، 86 درصد از پاس هایش صحیح بودند و یک پاس کلیدی نیز داد. کریمی با کسب نمره 7.1 پس از دودو، دومین

به این ترتیب الدحیل از رسیدن به دیدار نیمه نهایی و رقابت با بایرن مونیخ بازماند تا قهرمان آفریقا، به مصاف قهرمان اروپا برود. الدحیل و اولسان هیوندای نیز برای تعیین تیم پنجم این دوره از رقابت ها، با یکدیگر روبرو خواهند شد. تیگرس مکزیک و پالمیراس برزیل نیز دیگر تیم های برگزار کننده دیدار نیمه نهایی این دوره از رقابت ها خواهند بود.

الدحیل که برای حضور پر قدرت در این رقابت ها و حضور در برابر بایرن مونیخ، دست به خریدهای زیادی در بازار نقل و انتقالات زمستانی زده بود، حالا باید تمام تمرکزش را روی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و جدال با استقلال، الاهلی عربستان و الشرطه عراق بگذارد چرا که آنها هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ ستارگان قطر نیز ندارند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone