شنبه 13 شهریور 1400
این روش جدایی رونالدو، بی احترامی به یوونتوس بود

این روش جدایی رونالدو، بی احترامی به یوونتوس بود
السیو تاکیناردی ستاره سابق یوونتوس معتقد است شکل جدایی کریستیانو رونالدو درست نبود.

جمعه گذشته منچستریونایتد خبر از جذب کریستیانو رونالدو داد. فوق ستاره پرتغالی پس از 12 سال به یونایتد بازگشت در حالی که چیزی نمانده بود راهی سیتی شود. در واقع دخالت به موقع سر الکس فرگوسن و چند بازیکن قدیمی منچستریونایتد باعث شد نظر رونالدو عوض شود.

او از دو ماه پیش دیگر تمایلی برای ماندن در یووه نداشت و در نهایت نیز به هدف خود رسید. سه شنبه با موفقیت در تست های پزشکی، انتقال رونالدو به منچستر نیز جنبه رسمی پیدا کرد.

رونالدو در سه سال حضور با پیراهن یوونتوس، 5 جام کسب کرد: دو اسکودتو، یک جام حذفی و دو سوپرکاپ. او در 134 بازی برای یووه 101 گل نیز به ثمر رساند.

السیو تاکیناردی ستاره سال های نه چندان دور یووه از این شکل جدایی ناراحت است و در این رابطه گفت:« رونالدو باید به روشی متفاوت جدا می شد نه اینکه به وقت صحبت های فنی مکس آلگری با بازیکنان حین بازی با امپولی، او در هواپیمای شخصی خود حضور داشته باشد.

انتظار داشتم رونالدو در یک نشست خبری با هواداران وداع کند. یوونتوسی ها رونالدو را دوست داشتند و شایسته یک خداحافظی متفاوت از سوی او بودند. جدایی رونالدو در روزهای واپسین نقل و انتقالات نیز باعث شد تا استراتژی یووه در بازار، تحت تاثیر منفی قرار بگیرد. باشگاه یوونتوس شایسته احترام بیشتری بود.»

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone