یکشنبه 14 شهریور 1400
صنعت نفت تنها تیم بدون مربی لیگ برتر

صنعت نفت تنها تیم بدون مربی لیگ برتر
صنعت نفت تنها تیم لیگ برتر در این برهه از زمان است که هنوز تکلیف کادر فنی اش را مشخص نکرده است. این در حالی است که بیشتر تیم های لیگ برتری تمرینات خود را شروع کرده اند.

صنعت نفت یک فصل دیگر با سیروس پورموسوی قرارداد دارد و نشستی هم با این مربی داشت اما به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالی باشگاه سیروس پورموسوی حاضر نشد تمرینات تیم صنعت نفت را استارت بزند. البته که حق را باید به سرمربی تیم داد. هنوز با بازیکنان فصل گذشته تسویه حساب نشده و از سویی پولی هم در حساب باشگاه موجود نیست که سرمربی دست به خریدهای جدید بزند و در چنین شرایطی بقاء در جدول بازی ها هم برای صنعت نفت سخت می شود چه رسد به اینکه بخواهد در فصل جدید ماجراجویی کند. شاید به زعم مدیران صنعت نفت اضافه کردن چند بازیکن جوان به ترکیب تیم که به سبب بازی در فصل گذشته لیگ برتر کمی باتجربه شده اند برای حضور شایسته صنعت نفت در فصل جدید بازی ها کافی خواهد بود در حالی که همان ها هم در فصل جدید مشکلات مالی باشگاه را بر نخواهند تابید.

سخت است و شاید هم غیر قابل درک تیمی که قدیمی و ریشه دار است و هم چنین نام نفت را به دوش می کشد ردیف بودجه مشخصی برای حضور در بازی های لیگ برتر ندارد. اگر حضور تیم های دولتی در لیگ برتر ممنوع است و ارگان های دولتی نمی توانند برای تیم فوتبال در لیگ برتر هزینه کنند چرا دیگر باشگاه های حاضر در لیگ برتر از این امتیاز سود می برند؟ سهم مردم آبادان از این همه درآمد نفتی دست کم نمی تواند هزینه یک تیم در لیگ برتر باشد؟

گویی صنعت نفت به بلاتکلیفی در بازی های لیگ برتر عادت کرده است. فصل گذشته هم در شروع بازی ها پنجره تیم بسته بود تا جایی که سرمربی تیم مجبور شد تیم را با بازیکنان فصل گذشته و تعدادی از بازیکنان جوانان و امید به میدان بفرستد. قطعا همیشه صنعت نفت خوش شانس نخواهد بودکه با این وضعیت مالی در جدول بازی های لیگ برتر باقی بماند. در آبادان شرکت های دولتی و خصوصی زیر پوشش وزارت نفت فعالیت می کنند و با یک مصوبه و یک همت از سوی مدیران شهری و استانی می توانند صنعت نفت را به زیر پوشش ببرند و در نهایت کاری کنند که دلخوشی مردم آبادان از بین نرود. مردم آبادان صنعت نفت را عاشقانه دوست دارند و یکی از دلخوشی های آنها تیم صنعت نفت است.

خیلی زود دیر می شود. شاید بهترین تصمیمات در روزهای آینده هم برای صنعت نفت ثمر بخش نباشد. اکنون زمان شروع دور جدید تمرینات و هم چنین یارگیری است. در غیر اینصورت تیم بهترین روزها را برای آماده سازی و هم چنین جذب بازیکنان جدید از دست خواهد داد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone