جمعه 17 بهمن 1399
اولین بدشانسی توخل؛ تیاگو سیلوا مصدوم شد

اولین بدشانسی توخل؛ تیاگو سیلوا مصدوم شد
تیاگو سیلوا، مدافع چلسی، پس از مصدومیت از ناحیه پا، در همان نیمه اول دیدار بین تاتنهام و چلسی مجبور به ترک زمین بازی شد.

در نیمه اول دیدار تاتنهام و چلسی، تیاگو سیلوا پس از اینکه برای زدن توپ بیش از اندازه تلاش کرد، برای دقایقی با تحمل درد در زمین بازی باقی ماند، اما در نهایت حتی با کمک تیم پزشکی چلسی، قادر به ادامه بازی نبود و در دقیقه 36 تعویض شد.

توماس توخل، سرمربی چلسی، آندراس کریستنسن را به جای تیاگو سیلوا به زمین فرستاد تا در ترکیب خط دفاع سه نفره چلسی که در نیمه اول تقریبا هیچ مزاحمتی از جانب میزبان دریافت نکردند، قرار بگیرد.

سیلوا که به عنوان بازیکن آزاد به جمع آبی های لندن اضافه شده بود، هفدهمین حضور خود در لیگ برتر و سومین بازی زیر نظر توماس توخل را تجربه می کرد.

این مدافع 36 ساله البته پیشتر در پاری سن ژرمن زیر نظر توخل بازی کرده است. سیلوا پس از اخراج فرانک لمپارد از چلسی و جایگزینی او با توماس توخل گفته بود از اینکه لمپارد شغل خود در استمفورد بریج را از دست داده غمگین است، اما از اینکه دوباره با مربی سابق خود که به خوبی او را می شناسد همکار می شود، خوشحال است.

چلسی در دیدار با تاتنهام به دنبال سومین کلین شیت پیاپی خود است. این تیم در دو دیدار گذشته خود برابر ولوز به تساوی بدون گل دست یافت و 2-0 از سد برنلی گذشت. در هر دو دیدار سیلوا به عنوان مدافه میانی دفاع سه نفره چلسی در زمین حضور داشت. او امشب هم در همین پست دربی لندن را آغاز کرد اما نتوانست که تا پایان 90 دقیقه در زمین حضور داشته باشد.

آبی ها امیدوارند که مشکل تیاگو سیلوا جدی نباشد و او را برای مدت زیادی از زمین بازی دور نکنند، مخصوصا که تا چند هفته دیگر در لیگ قهرمانان باید مقابل اتلتیکو مادرید قرار بگیرند.

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone