پنجشنبه 18 شهریور 1400
یک بند وطن پرستانه در قرار لئو مسی با PSG

یک بند وطن پرستانه در قرار لئو مسی با PSG
اسپورت از یک بند جالب در قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن رونمایی کرده است.

شاید غیر منتظره ترین اتفاق نقل و انتقالاتی طی سال های اخیر در تابستان امسال رخ داد؛ درست هنگامی که هواداران بارسلونا امیدوار به ماندن لیونل مسی در تیم شان شده بودند که به ناگهان این باشگاه اعلام کرد که قادر به تمدید قرارداد با این فوق ستاره آرژانتینی نیست و او در فصل 22-2021 برای بلوگرانا به میدان نخواهد رفت.

بلافاصله بعد از قطعی شدن جدایی مسی از بارسا شایعات زیادی در رابطه با برنده شش باره توپ طلا مطرح شد اما مطابق انتظار پاری سن ژرمن بود که با این بازیکن به توافق رسید و لیونل مسی را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفت.

مسی به علت اینکه تازه به پاری‌سن‌ژرمن منتقل شده بود و از آمادگی کامل برخوردار نبود، در مسابقات ابتدایی این تیم در لیگ فرانسه به میدان نرفت. با این حال او در آخرین بازی PSG پیش از وقفه بازی‌های ملی حدود 25 دقیقه برابر رنس به میدان رفت و بعد از آن نیز به اردوی تیم ملی آرژانتین برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ملحق شد.

حالا به نظر می رسد که لیونل مسی کاملاً به مرز آمادگی رسیده و می تواند بعد از پیگیری رقابت‌های باشگاهی در ترکیب پاری‌سن ژرمن به میدان برود. با این حال نشریه اسپورت کاتالونیا از یک بند ویژه در قرارداد مسی با PSG رونمایی کرده است. بندی که به این معناست که حضور در مسابقات ملی در ترکیب آرژانتین برای لیونل مسی اولویت دارد که در نوع خود اقدامی وطن پرستانه و جالب از سوی این بازیکن محسوب می شود.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone