پنجشنبه 18 شهریور 1400
اولین ترکیب گل‌گهر برای فصل تازه

اولین ترکیب گل‌گهر برای فصل تازه
گل گهر که در فصل نقل و انتقالات خریدهای مهمی داشت، برای نخستین بار در یک بازی دوستانه از ترکیب خود رونمایی کرد.

گل گهر در دومین فصل از حضورش در لیگ برتر، به همراه امیر قلعه نویی نتایج قابل قبولی کسب کرد. سیرجانی ها که لیگ بیستم را طوفانی آغاز کرده و حتی تا چند هفته نیز صدرنشین بودند، تا روزهای پایانی لیگ امیدوار به کسب سهمیه آسیایی بودند ولی به خواسته خود نرسیدند.

مدیران گل گهر که موفق شدند امیر قلعه نویی را در تیمشان حفظ کنند، به جذب بازیکنانی نامدار برای تقویت تیمشان روی آوردند. بازیکنانی نظیر فروزان، خانزاده، تیکدری، زاهدی و... به این تیم پیوستن و مسئله مهمتر، موفقیت این تیم در حفظ اکثر ستاره هایش بود.

این تیم امروز در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس رفت. جایی که قلعه نویی از بازیکنان جدید تیمش در نیمه دوم استفاده کرد. سیرجانی ها نیمه اول را با ترکیب محسن فروزان، مهران گلزاری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، مهدی تیکدری، علیرضا آرتا، فرشید باقری، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، سعید صادقی و یونس شاکری به میدان رفتند.

در نیمه دوم نیز محسن فروزان، حسین نخودکار، محمدرضا خانزاده، مسیح زاهدی، امین پور علی، علی اصغر عاشوری، ساسان حسینی، مرتضی تبریزی، بهنام برزای، احمد زنده روح و محمد آقاجانپور پای به زمین مسابقه گذاشتند تا امیر قلعه نویی از تمام نفراتش استفاده کند.

سیرجانی ها امیدوارند که با در اختیار داشتن یک کادرفنی با تجربه و بازیکنان نامدار، در لیگ بییست و یکم جزو تیم های بالانشین باشند و حداقل موفق به کسب سهمیه آسیایی شوند. اتفاقی که فصل گذشته خیلی به آن نزدیک شده بودند.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone