پنجشنبه 18 شهریور 1400
میانگین سنی چهار گلزن استقلال: فقط 20.25 سال!

میانگین سنی چهار گلزن استقلال: فقط 20.25 سال!
چهار بازیکن استقلال که در بازی دوستانه شب گذشته موفق به گلزنی شدند، میانگین سنی کمتر از 21 سال دارند.

استقلال شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم رجیونال امارات رفت. تیمی که در دسته دوم فوتبال این کشور حضور دارد و همانطور که انتظار می رفت، آبی پوشان بازی آسانی را در پیش داشتند و با نتیجه پر گل 7 بر یک از سد حریف خود عبور کردند تا با روحیه بالایی به مصاف تیم فوتبال الهلال بروند.

در این بازی، محمدحسین مرادمند 2 بار موفق به گلزنی شد و سیداحمد موسوی نیز یک گل به ثمر رساند. 4 گل دیگر را چهار بازیکن جوان آبی ها به ثمر رساندند. سبحان خاقانی، امیرحسین حسین زاده، محمدرضا آزادی و فردین رابط چهار بازیکنی هستند که در دیدار دوستانه شب گذشته موفق به گلزنی شدند.

نکته جالب توجه درخصوص میانگین سنی این بازیکنان جوانی است که فرهاد مجیدی فرصت حضور در ترکیب استقلال را به آنها داده است. سبحان خاقانی و محمدرضا آزادی 21 سال سن دارند. امیرحسین حسین زاده نیز 20 و فردین رابط نیز 19 ساله هستند. این چهار بازیکن در مجموع میانگین سنی 20.25 سال دارند و در دیدار شب گذشته موفق به گلزنی شدند تا هواداران آبی پوش به آینده آنها امیدوار شده و این بازیکنان جوان بتوانند در آینده با لباس استقلال افتخارآفرینی کنند.

استقلال طی سالهای گذشته به بازیکنان جوان زیادی میدان داده و از طریق پوشیدن پیراهن این تیم، توانسته اند در فوتبال ایران اسم و رسمی برای خود پیدا کنند. مهدی قایدی، اللهیار صیادمنش، مجید حسینی، امید نورافکن و... بازیکنانی هستند که از سن پایین به ترکیب استقلال راه یافتند و برای این تیم در بازی های زیادی به میدان رفتند.

اکنون نیز این بازیکنان جوانی که در ترکیب فعلی استقلال حضور دارند، امیدوارند راه سایر بازیکنان جوان این تیم را طی کنند. خاقانی و رابط از فصل گذشته در این تیم حضور دارند و امیرحسین حسین زاده و محمدرضا آزادی در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شدند و گفته می شود که سرمربی استقلال روی نبوغ و نیروی جوانی حسین زاده حساب ویژه ای باز کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone