جمعه 19 شهریور 1400
PSG و رد پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی بارسا برای نیمار

PSG و رد پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی بارسا برای نیمار
به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا در این تابستان نیز خواهان بازگرداندن نیمار به نوکمپ بوده است.

در نقل و انتقالات تابستانی سال 2017 بود که نیمار با انتقالی رکوردشکن و 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. در واقع ستاره برزیلی بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در بارسا از این تیم جدا شد و به PSG نقل مکان کرد تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه تجربه کند.

اما نیمار نتوانست در فصول اخیر به انتظارات خود در پاری‌سن‌ژرمن دست پیدا کند و در این بین همواره شایعاتی پیرامون احتمال بازگشت او به بارسلونا وجود داشت. حتی در مقطعی گزارش ها حاکی از آن بود که این بازیکن در آستانه بازگشت به نوکمپ قرار دارد اما نهایتاً باشگاه فرانسوی با این مسئله مخالفت کرد تا نیمار در پارک دو پرنس ماندگار شود.

باشگاه بارسلونا در تابستان امسال وضعیت دشواری را به لحاظ مالی تجربه کرد؛ موضوعی که باعث شد بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه یعنی لیونل مسی جدا شده و به پاری‌سن ژرمن منتقل شود. اما در این بین LEe10Sport گزارش جالبی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه کاتالانی در نقل و انتقالات تابستانی امسال پیشنهاد 80 میلیون یورویی برای بازگرداندن نیمار ارائه داده اما با پاسخ منفی پاری‌سن‌ژرمن روبرو شده است.
در این گزارش ادعا شده که خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، برای نهایی شدن این انتقال ابراز علاقه نشان داده اما مذاکرات به نتیجه نرسیده تا بازگشت نیمار یک بار دیگر منتفی شده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone