شنبه 18 بهمن 1399
تیمو ورنر به روند گلزنی بازخواهد گشت

تیمو ورنر به روند گلزنی بازخواهد گشت
میشائیل بالاک، اسطوره فوتبال آلمان معتقد است توماس توخل در چلسی موفق خواهد شد.

توماس توخل در این مدت کوتاهی که هدایت چلسی را به عهده گرفته عملکرد خوبی داشته و موفق به کسب هفت امتیاز از سه بازی شده است. میشائیل بالاک در مورد عملکرد این سرمربی آلمانی و همچنین شرایط دشوار تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و گرانقیمت چلسی صحبت کرده است.

میشائیل بالاک گفت: "توماس توخل ایده های روشنی در مورد سبک بازی تیمش دارد. او در پاری سن ژرمن نشان داد که می تواند از پس شخصیت های دشوار و سرسخت برآید. اگر چلسی در بازی های پیش رو پیروز شود، توخل می تواند کمی نفس کشیده و در دراز مدت اثر خود را در چلسی بگذارد.

 

تیمو ورنر کار خود را بسیار خوب شروع کرد. البته وقتی یک مهاجم موفق به گلزنی نشود کسب اعتماد به نفس سخت دشوار می شود. من معتقدم در کل کار برای ورنر بسیار سخت است، زیرا او عادت داشت در لایپزیش به گونه دیگری بازی کند. او فضای بیشتری در مقابل خود داشت، اما چلسی تیمی است که توپ را بیشتر در اختیار دارد و می خواهد بر حریف تسلط داشته باشد.

شاید ورنر مجبور شود کمی روی سبک بازی اش کار کند. عملکرد شما به عنوان یک مهاجم به هم تیمی های شما بستگی دارد و اگر این روند عدم گلزنی تمام شود ورنر او قادر خواهد بود به فرم قدیمی خود بازگردد."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone