دوشنبه 20 بهمن 1399
تصمیم اینتر برای پرداخت بدهی به رئال مشخص شد

تصمیم اینتر برای پرداخت بدهی به رئال مشخص شد
فابریتزیو رومانو مدعی شد باشگاه اینتر به زودی عملیات پرداخت بدهی خود به رئال مادرید بابت جذب اشرف حکیمی را آغاز خواهد کرد.

با وجود عملکرد فوق العاده و خیره‌کننده اشرف حکیمی در ترکیب دورتموند، باشگاه رئال مادرید در تصمیمی غیرمنتظره این ستاره مراکشی را در نقل و انتقالات تابستانی اخیر به فروش رساند و او با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو به اینتر پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا تجربه کند.

با این وجود طی ماه‌های گذشته شایعات عجیب و غریبی درباره اشرف حکیمی به گوش رسیده است. بر این اساس گفته شد که نراتزوری مانند اکثر باشگاه های اروپایی با بحران اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند و به همین خاطر آن ها در پرداخت اقساط خود به رئال مادرید برای جذب مدافع مراکشی تاخیر داشته اند.

در این بین حتی صحبت هایی در رابطه با احتمال بازگشت اشرف حکیمی به رئال مادرید و عصبانیت لوس بلانکوس از اینتر شنیده شد؛ موضوعی که البته از سوی هر دو باشگاه مورد تکذیب قرار گرفت.
در همین راستا اکنون فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس ادعای جدیدی را در این باره مطرح کرده و مدعی شده که هیچ رابطه بدی بین اینتر و رئال مادرید وجود ندارد و باشگاه ایتالیایی به زودی و از ماه مارس پرداخت اقساط خود به رئال را آغاز خواهد کرد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone