چهارشنبه 22 بهمن 1399
مورینیو: فکر کنم دله آلی بتواند به ما کمک کند

مورینیو: فکر کنم دله آلی بتواند به ما کمک کند
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام یک بار دیگر درباره ستاره انگلیسی تیمش یعنی دله آلی صحبت کرد.

تاتنهام امشب در دور پنجم رقابت های جام حذفی انگلیس یا FA Cup به مصاف اورتون خواهد رفت. شاگردان ژوزه مورینیو بعد از غلبه بر تیم ناشناخته وایکمب راهی این مرحله از مسابقات شدند و امیدوار هستند با پیروزی بر تیم کارلو آنچلوتی به چالش خود در FA Cup ادامه دهند.

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام پیش از بازی فردای تیمش مقابل اورتون گفت: " باید اعتراف کنم در لیگ برتر بازی در استادیوم های پر یک چیز و بازی با استادیوم های خالی چیز دیگری است. من معتقدم که حضور هواداران در برخی نتایج می‌تواند تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال ما با یک گل از چلسی شکست خوردیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر کار کردیم. در 20 دقیقه پایانی تیم فشار زیادی را روی حریف ایجاد کرد. من فکر می‌کنم که ورزشگاه پر می تواند برای هر تیمی تاثیرگذار باشد."

وضعیت دله آلی: " دله دیروز خیلی خوب تمرین کرد اما آیا می‌تواند فردا برای ما به میدان برود؟ نمی دانم، آسیب ندیده اما کاملاً هم آماده نیست. آیا می‌تواند به ما کمک کند؟ این چیزی است که باید از خودش بپرسم، با این حال فکر می‌کنم که می‌تواند. مردم می‌دانند که او بازیکن تاتنهام است و امیدوارم که به گمانه زنی ها و سوالات در این باره پایان داده شود. در شرایط عادی او را برای بازی فردا در در ترکیب قرار نمی دهم اما با توجه به مصدومیت هایی که داریم هر اتفاقی ممکن است. 15-20 دقیقه بازی کردن کمک زیادی به او خواهد کرد."

وضعیت هری کین: " مشکل خاصی ندارد، حداقل مشکل بزرگ. ما باید تک به تک احساسات بازیکنان را مورد سنجش قرار دهیم و در مورد بهترین گزینه ها صحبت کنیم. ما می‌خواهیم تیم قدرتمندی داشته باشیم."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone