چهارشنبه 29 بهمن 1399
تساوی کریمی و خداداد، اگر کریم گل می‌زد!

تساوی کریمی و خداداد، اگر کریم گل می‌زد!
سه ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران پس از مدت‌ها دوری از مستطیل سبز، بازگشت درخشانی را داشتند.

علی کریمی و خداداد عزیزی که پس از فوت علی انصاریان، در تدارک یک بازی یادبود و دوستانه با حضور همبازیان مهرداد میناوند و علی انصاریان بودند، با تلاش بی‌وقفه خود به این موضوع جامه عمل پوشاندند و عصر امروز این دوئل جذاب میان همبازیان میناوند و انصاریان در قالب دو تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی برگزار شد.

در طول جریان برگزاری علی کریمی و خداداد عزیزی، جزو بازیکنان آماده زمین بودند؛ هر چند مدت‌ها بود در زمین فوتبال مسابقه‌ای را انجام نداده بودند اما کریمی به صورت کامل در زمین حضور داشت و خداداد هم بیشتر زمان مسابقه را در زمین بود. جادوگر فوتبال ایران در نیمه اول بازی توانست یک سوپرگل را وارد دروازه پرویز برومند کند و خداداد عزیزی هم در آخرین لحظه بازی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا این‌چنین دو ستاره فوتبال ایران روز نمایش درخشانی را در ورزشگاه آزادی به اجرا در بیاورند.

تقابل این دو چهره که در مقابل یکدیگر امروز به میدان رفتند، به سود یاران کریمی خاتمه یافت؛ البته که یاران سرخابی خوش‌شانس هم بودند چرا که در نیمه اول بازی شلیک تماشایی کریم باقری به تیرک دروازه منتخب سرخابی برخورد کرد و اگر ضربه او به گل می‌نشست، این جدال دوستانه و یادبود می‌توانست با نتیجه تساوی به پایان برسد. البته کریم باقری یک فرصت پنالتی را هم در اواخر بازی به آسمان کوبید تا این‌چنین به پیروزی یاران علی کریمی در تیم منتخب سرخابی کمک کند.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone