پنجشنبه 30 بهمن 1399
یوونتوس به دنبال یک گلزن به جز رونالدو!

یوونتوس به دنبال یک گلزن به جز رونالدو!
تکیه بیش از حد یوونتوس به کریستیانو رونالدو برای این تیم مفید نبوده است.

بی تردید اصلی ترین دلیل پرداخت 100 میلیون یورو برای خرید کریستیانو رونالدو 33 ساله درسال 2018 و خرید این بازیکن از رئال مادرید را باید تخصص او در درخشش در لیگ قهرمانان دانست. ستاره پرتغالی در دوران حضور در رئال مادرید چهار بار به عنوان قهرمانی دست یافت و حالا بترین گلزن تاریخ این رقابت ها نیز لقب گرفته است.

کریستیانو رونالدو در دو سال گذشته زننده تمام گل های یوونتوس در مراحل حذفی بوده و البته این تیم علیرغم جذب ستاره پرتغالی هنوز به مرحله نیمه نهایی نیز نرسیده است. در سال 2019 بود که یوونتوس شکست در مادرید را با هت تریک فوق العاده کریستیانو رونالدو جبران کرده و در نهایت با برتری 2-3 مقابل اتلتیکومادرید راهی دور بعدی شد. اما در مرحله بعدی یوونتوس در آمستردام با تک گل رونالدو به تساوی 1-1 برابر آژاکس رسید و در خانه 1-2 ملوب این تیم شد که باز هم ستاره پرتغالی تک گل تیمش را به ثمر رساند.

اما فصل گذشته یوونتوس خیلی زود و در مرحله یک هشتم با لیگ قهرمانان وداع کرد. شکست 0-1 در خانه لیون اگرچه با دبل رونالدو و پیروزی 1-2 در تورین همراه بود، اما یوونتوس با این نتیجه خیلی زود حذف شد. در کل در این دو فصل رونالدو هر هفت گل یوونتوس در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را به ثمر رسانده و طبیعتا بیانکونری برای کسب موفقیت به درهشش دیگر بازیکنان خود نیز نیاز دارد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone