پنجشنبه 30 بهمن 1399
مورینیو و حمایت از دروازه بان برزیلی لیورپول

مورینیو و حمایت از دروازه بان برزیلی لیورپول
ژوزه مورینیو مدعی شد تاتنهام نیز شانس قهرمانی در لیگ اروپا را داراست.

رقابت های لیگ اروپا از فردا شب پیگیری خواهد شد و تاتنهام باید به مصاف تیم ولفسبرگر برود. ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط تیمش و البته انتقادات اخیر از آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول صحبت کرد.

ژوزه مورینیو گفت: "وقتی یک بازیکن را بازیکنی سطح بالا می دانید نمی توان با دو یا سه اشتباه دیگر او را در این سطح نداست. این مهمترین چیز است. البته من نباید در این مورد صحبت کنم زیرا آلیسون دروازه بان تیم من نیست، اما فکر نمی کنم او خطای بزرگی مرتکب شده باشد.

برای من آلیسون یکی از پنج دروازه بان برتر جهان است. در چند مسابقه اخیر و نه البته دیروز، بلکه در بازی های قبل او چند اشتباه بزرگ مرتکب شد. اما آلیسون همچنان یکی از پنج دروازه بان برتر جهان است.

همچنین هوگو لوریس نیز یک دروازه بان فوق العاده و شگفت انگیز است که عملکرد فوق العاده و باثباتی دارد.از زمان طی مصدومیت و حضور من در تاتنهام او خیلی آماده بوده است. حتی اگر او در گل هایی که اخیرا دریافت کردیم مقصر باشد همچنان همان دروازه بان سابق است. لوریس گزینه شماره یک من بوده و مورد اعتماد و اطمینان من است.

شرایط تاتنهام پیش از دیدار برابر ولفسبرگر؟ کسب مقام چهارم در لیگ برتر بسیار دشوار اما از نظر ریاضی امکان پذیر است. فصل گذشته نیز ما در رتبه های بسیار بسیار بسیار بد برای کسب سهمیه لیگ اروپا قرار داشتیم و در پایان به این هدف رسیدیم. ما تا لحظه آخر تلاش کردیم زیرا از نظر ریاضی هنوز شانس داشتیم و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد.

در لیگ اروپا تعداد مسابقات خیلی زیاد است. این دهمین بازی ماست و هنوز به یک هشتم هم نرسیده ایم، پس راهی طولانی در پیش است. تیم های بسیار خوبی در لیگ اروپا حاضر هستنند و فقط به تیم های انگلیسی در این رقابت نگاه کنید تا بفهمید که این رقابت ها چقدر می تواند دشوار باشد. اما ما یکی از 32 تیمی هستیم که شانس قهرمانی داریم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد."

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone