پنجشنبه 30 بهمن 1399
آرسن ونگر: جذب لیونل مسی نباید اولویت PSG باشد

آرسن ونگر: جذب لیونل مسی نباید اولویت PSG باشد
آرسن ونگر معتقد است نباید جذب لیونل مسی اولویت پاری سن ژرمن باشد.

هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم، اخبار و شایعات در مورد احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا و انتقال او به پاری سن ژرمن بیشتر می شود. اما آرسن ونگر مدعی شد این باشگاه فرانسوی در حال حاضر نیمار و کیلیان امباپه را در اختیار دارد و بهتر است ابتدا تلاش این تیم معطوف به حفظ این دو بازیکن جوان تر باشد.

آرسن ونگر گفت: "مشکلات لیورپول به اندازه بارسلونا نیست. لیورپول تیم خوبی در اختیار دارد و اگرچه آنها طی چند هفته اخیر عملکرد خوبی نداشتند، اما ترکیب این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار است. شاید در حال حاضر مشکل لیورپول نداشتن اعتماد به نفس کافی در بازی های لیگ برتر باشد، اما گاهی اوقات وقتی در یک تورنمنت متفاوت بازی می کنید، آن مسئله روحی روانی دیگر برای شما مشکل ساز نمی شود.

احتمال انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن؟ زیرا خرید لیونل مسی سرمایه گذاری هنگفتی لازم دارد و این مشکل بزرگی برای پی اس جی خواهد بود. به نظر من پاری سن ژرمن باید بیشتر روی حفظ داشتن دو بازیکن بزرگ خود متمرکز بوده و تمام منابع مالی خود را روی این دو بازیکن سرمایه گذاری کند. کیلیان امباپه در حال حاضر 22 ساله و بهترین بازیکن فعلی جهان یا آینده جهان است. وقتی دو تا بهترین بازیکن های دنیا را در اختیار دارید، اول باید آنها را حفظ کنید."

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone