پنجشنبه 30 بهمن 1399
پرسپولیس خواهان حضور آل کثیر در تمرینات

پرسپولیس خواهان حضور آل کثیر در تمرینات
عیسی آل کثیر به روزهای پایانی دوران محرومیت خود نزدیک می شود و از این رو باشگاه طی نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان دریافت مجوز حضورش در تمرین برای دستیابی به آمادگی فنی و تاکتیکی شده است.

عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان در فصل 2020 با محرومیت از سوی کنفدراسیون بابت شادی گلش مواجه شد، اکنون به روزهای پایانی این محرومیت نزدیک می‌شود.

باشگاه پرسپولیس بر این اساس طی نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان این شده که شرایط حضور وی در تمرینات تیمی برای دستیابی به آمادگی بدنی، تاکتیکی و هماهنگی صورت گیرد. طی محکومیتی که این بازیکن با آن مواجه شده بود، وی حق حضور در تمرینات تیم را نیز طی این مدت نداشته و باید محرومیت شش ماهه خود را پشت سر می‌گذاشت.

بنابر اعلام امیر علی حسینی، باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار آن شد که امکان حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات را با توجه به نزدیک شدن پایان محرومیت وی بررسی کند.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: این درخواست با توجه به نزدیک شدن پایان محرومیت بازیکن مطرح شده است تا امکان حضور در برنامه‌های آماده سازی را پیدا کند. این درخواست روز دوشنبه از طریق فدراسیون فوتبال ایران، ارسال شد.

عیسی آل‌کثیر از نیمه فروردین ماه با پایان محرومیت ۶ ماهه‌اش می‌تواند پرسپولیس را درمسابقات همراهی کند.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone