شنبه 27 دی 1399
ستاره رئال، گزینه قهرمان اروپا برای تقویت خط دفاعی

ستاره رئال، گزینه قهرمان اروپا برای تقویت خط دفاعی

گل مدعی شد باشگاه بایرن‌مونیخ به جمع مشتریان ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید اضافه شده است.

در نقل و انتقالات تابستانی سال 2019 بود که بعد از نمایش های درخشان ادر میلیتائو در ترکیب پورتو تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند اما نهایتاً این پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید بود که موفق به جذب مدافع برزیلی شد.

میلیتائو که به عنوان یک ذخیره مطمئن برای بازیکنانی نظیر رافائل واران و سرخیو راموس توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد، تا به اینجای حضور در این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دائماً با نیمکت نشینی دست و پنجه نرم کرده است. در واقع به نظر می رسد که سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها یعنی زین الدین زیدان نیز اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد.

با توجه به این نیمکت‌نشینی های پیاپی ادر میلیتائو، طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی او از رئال مادرید به گوش رسیده است. در این بین از تاتنهام به عنوان اصلی ترین مشتری مدافع برزیلی نام برده می شود اما به نظر می رسد که حالا تیم ژوزه مورینیو در راه جذب میلیتائو یک رقیب پیدا کرده است.

در همین ارتباط گل در گزارشی مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ نیز به جمع مشتریان ستاره برزیلی رئال مادرید اضافه شده و این باشگاه آلمانی قصد دارد او را برای تقویت خط دفاعی اش که این روزها متزلزل نشان می دهد، به خدمت بگیرد.

گفتنی است هنوز باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد رسمی برای جذب ادر میلیتائو ارائه نداده اما در صورت انتقال این بازیکن به تیم آلمانی، او جانشین داوید آلابا خواهد شد که به احتمال قریب به یقین از جمع باواریایی‌ها جدا می‌شود و به همین رئال مادرید می پیوندد.

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone