جمعه 1 اسفند 1399
تساوی در دربی هنرمندان قرمز و آبی

تساوی در دربی هنرمندان قرمز و آبی
در شرایطی که هنرمندان قرمز در آستانه پیروزی قرار داشتند، مهدی ماهانی دروازه نیما نکیسا را باز کرد.

از ساعت ۱۴:۳۰ در مجموعه ورزشی غدیر تیم های هنرمندان قرمز و آبی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی دیدار یادبود برای زنده یاد علی انصاریان، مهرداد میناوند و همچنین چند هنرمند تازه درگذشته برگزار می‌شد و در آن جمعی از بازیگران، مجریان، خوانندگان و البته پیشکسوتان فوتبال حضور داشتند و در دو تایم ۳۵ دقیقه ای به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول بازی دست هنرمندان سرخپوش بود و سرانجام شوت استثنایی امیر مقاره، عضو گروه ماکان بند به ثمر نشست و دروازه پیمان طالبی باز شد تا بازی ۱-۰ شود. دقایقی بعد طالبی مجری برنامه طبیب جای خود را به پرویز برومند گلر سابق آبی ها داد تا اطمینان به دروازه تیم آبی برگردد.

در نیمه نخست اغلب هنرمندانی چون پویا امینی، سیدجواد هاشمی، امیر عباس گلاب و... در تیم هنرمندان استقلال حضور داشتند اما در نیمه دوم رضا عنایتی، علی نیکبخت، حسین کاظمی و... جای آن ها را گرفتند تا آبی ها پرستاره تر برای جبران وارد زمین شوند.

در تیم قرمزها نیز محمد پروین، نیما نکیسا، رضا جباری، حسن خان محمدی و... وارد زمین شدند و در نیمه دوم بازی سر و شکل جدی تری به خود گرفت.

با این حال درخشش نیما نکیسا چند بار متوالی آبی ها را از گلزنی بازداشت. حرکت رضا عنایتی در محوطه جریمه و سرنگون شدنش سبب شد تا امیر عرب براقی در سوت خود بدمد و پنالتی بگیرد و بهرام افشاری،باژیگر نقش بهتاش در پایتخت پشت توپ بایستد. ضربه او را نیما نکیسا به شکلی تماشایی و با پا مهار کرد تا استقلال همچنان از گلزنی ناکام بماند.

در ادامه حسین کاظمی و نیکبخت هم روی دروازه نکیسا خطرساز ظاهر شدند اما زننده گل کسی نبود جز مهدی ماهانی. در دقیقه ۶۸ یک ارسال زمینی از سمت راست با شوت سرضرب این بازیکن همراه شد و سرانجام دروازه قرمزها فرو ریخت.

نکته جالب بعد از گل ماهانی خوشحالی عجیب و غریبی انجام داد و پیراهنش را درآورد و همگام با او بهنام بانی که سر از پا نمیشناخت هم دست به این کار زد.

یک دقیقه بعد محمد پروین از وسط زمین دروازه برومند را نشانه رفت و چیزی نمانده بود تا دوباره پیروزی به اردوی قرمزها برگردد اما واکنش برومند مانع از تغییر نتیجه شد.

بازی با همان نتیجه ۱-۱ یه پایان رسید تا هنرمندان قرمز و آبی در یک دیدار خیریه به تساوی بسنده کنند.

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone