جمعه 1 اسفند 1399
رونمایی از ورزشگاه ۸ هزار نفری سردار سلیمانی سیرجان

رونمایی از ورزشگاه ۸ هزار نفری سردار سلیمانی سیرجان
آخرین دیدار از نیم فصل اول لیگ بیستم شاهد رونمایی از یک ورزشگاه شیک و مدرن خواهد بود.

ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان در دیدار فردا میزبان بازی گل گهر و پرسپولیس است و این برای اولین بار است که گل گهر در لیگ برتر در این ورزشگاه میزبان خواهد بود.

از ویژگی های این ورزشگاه می‌توان به جایگاه ویژه استاندار، جایگاه خبرنگاران، اسکوربوردی که گفته می‌شود از با کیفیت ترین اسکوربوردهای فوتبال ایران است، چمن مرغوب و با کیفیتی که به صورت اتوماتیک درجه گرمایش و سرمایش آن کنترل می‌شود، نور فوق العاده عالی، سیستم صوتی مجهز، رختکن های بزرگ و مجهز، نیمکت های جدید، جایگاه استاندارد برای عوامل صدا و سیما و...اشاره کرد.

نکته جالبی که می توان به آن اشاره کرد این است که ورزشگاه سردار سلیمانی فقط یک ورزشگاه فوتبال نیست و یک مجموعه کامل ورزشی است.

از دفاتر اداری باشگاه گل گهر که در طبقه فوقانی قرار گرفته تا سالن بدنسازی مدرنی که به روزترین تجهیزات بدنسازی دنیا در آن نصب شده است.

استخر و جکوزی، سالن چند منظوره بازی های سالنی ، سالن کشتی، سالن ژیمناستیک و... از دیگر امکاناتی است که یک جا در مجموعه ورزشی سردار سلیمانی سیرجان واقع شده است.

حالا گل گهر می‌تواند با این اوصاف ادعا کند که یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین ورزشگاه های ایران را دارد و توان میزبانی بازی های مهمتری حتی در سطح آسیا را نیز داراست.
عصر جمعه برای باشگاه گل گهر و مردم سیرجان با ورزشگاه جدیدشان روز جدیدی است.

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone