شنبه 2 اسفند 1399
ریوالدو: این آخرین بازی مسی برای بارسا در نوکمپ بود

ریوالدو: این آخرین بازی مسی برای بارسا در نوکمپ بود
اسطوه بارسلونا یقین دارد که لیونل مسی سه شنبه شب آخرین بازی چمپیونزلیگی خود برای بارسا در نوکمپ را انجام داده است.

بارسلونا سه شنبه شب در نوکمپ 1-4 مغلوب پی اس جی شد تا تقریبا شانسی برای صعود به دور بعد نداشته باشد. بارسا باید در بازی برگشت به پاریس برود و یک معجزه دیگر را رقم بزند که بعید به نظر می رسد.

بسیاری معتقدند بازی برگشت در پاریس آخرین بازی اروپایی لیونل مسی با پیراهن بارسلوناست و جدایی او با این روند قطعی است.

ریوالدو در این رابطه به "بت فیر" گفت:« گلبارن شدن بارسا در نوکمپ برابر پی اس جی قطع به یقین آخرین بازی لیونل مسی با پیراهن بارسا در نوکمپ و در یک بازی لیگ قهرمانان بود. معتقدم حتی یک بازیکن بارسا را پیدا نخواهید کرد که به جبران در بازی برگشت خوشبین باشد. غیرممکن است بارسا بتواند راهی دور بعد شود.

رئیس بعدی هم نمی تواند پروژه ای برنده به مسی پیشنهاد بدهد و او را متقاعد به ماندن کند. بارسا تیمی برای فتح جام های بزرگ نیست. مسی به پی اس جی می رود و بازی سه شنبه شب نشان داد که می تواند در این تیم سال های پایانی خوبی را در فوتبال پشت سر بگذارد و جام های بیشتری ببرد.»

ریوالدو ادامه داد:« مسی 34 سال دارد ولی همچنان بار تمام مسئولیت ها را در بارسا به دوش می کشد. امسال او دید که بارسا لوئیس سوارز دوست صمیمی اش را چطور به اتلتیکو واگذار کرد و او اکنون بهترین گلزن لالیگاست و باعث قدرتمندتر شدن اتلتیکو شده است. همه اینها ناامیدی مسی را بیش از گذشته کرده است.»

رونالد کومان:« او تقصیر زیادی در شکست سنگین برابر پی اس جی نداشت. خواندم که از او برای بازی دادن به جرارد پیکه انتقاد کرده اند ولی او مگر چاره ای هم داشت؟ وقتی بازیکن خوب ندارد، مجبور می شود به پیکه ناآماده میدان بدهد. او ابزار لازم را در بارسا ندارد و وقتی بازیکنان خوب زیادی در تیمش حضور ندارند، طبعا نمی تواند دست به سیستم چرخشی بزند. به پی اس جی نگاه کنید؛ دی ماریا و نیمار را نداشتند ولی بازهم تیمی بسیار قدرتمند را روانه میدان کردند.»

هشدار به رئال و اتلتیکو:« بلای بارسا ممکن است هفته بعد سر رئال و اتلتیکو هم بیاید. خوب بودن در لالیگا کافی نیست و حس می کنم تیم های اسپانیایی افت کرده اند. آتالانتا و چلسی می توانند رئال و اتلتیکو را آزار بدهند.»

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone