شنبه 2 اسفند 1399
هزینه هنگفت کاسیاس برای خرید ماشین خاطره انگیز

هزینه هنگفت کاسیاس برای خرید ماشین خاطره انگیز
ایکر کاسیاس 30 هزار یورو برای خرید ماکت ماشین معروف سریال نایت رایدر هزینه کرد.

ایکر کاسیاس دروازه بان اسبق رئال مادرید و پورتو سعی می کند که بحران های زندگی شخصی خود را پشت سر بگذارد. کاسیاس که به خاطر عارضه قلبی مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد و مشکلاتی نظیر مبتلا شدن همسرش به سرطان را پشت سر گذاشته، این روزها سعی می کند که به روش های مختلف خودش را سر ذوق بیاورد که یکی از اقدامات جالبش مربوط به پرداخت 30 هزار یورو برای خرید ماکت یک خودرو است.

طبیعتا پرداخت 30 هزار یورو برای خودرویی که قابل استفاده نیست و صرفا یک ماکت است، مبلغ شگفت انگیزی است اما این خودرو ماجرای کاملا خاصی دارد. در حقیقت این خودرو مربوط به یکی از سریال های محبوب و معروف دهه هشتاد میلادی به نام "نایت رایدر" است که به نظر می رسد ایکر کاسیاس نیز یکی از طرفداران این مجموعه تلویزیونی بوده است.

در حقیقت دیوید هاسلهاف بازیگر قدیمی هالیوود تصمیم گرفت که این خودرو که یکی از وسایل شخصی خود بود را به حراج بگذارد و کاسیاس نیز برای خریدنش 30 هزار یورو پرداخت.

ایکر در این باره در صفحه اینستاگرامش نوشت:« با تماشای بعضی سریال ها بزرگ شدیم... دهه هشتاد بود و "تیم A" و "خودروی خارق العاده" سریال های محبوب هزاران و هزاران اسپانیایی بودند. چه کسی است که این جمله معروف را نشنیده باشد که کیت به تو نیاز داریم. مایکل نایت شخصیت اصلی سریال از زمانه خودش جلوتر بود و یک ساعت فوق مدرن داشت که اتفاقات روز را به او اطلاع می داد!»

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone