شنبه 2 اسفند 1399
سنگین ترین شکست 36 سال اخیر قلعه نویی

سنگین ترین شکست 36 سال اخیر قلعه نویی
امیر قلعه نویی با شکست سنگین پنج بر صفر مقابل پرسپولیس، سنگین ترین شکست 36 سال اخیرش را تجربه کرد.

آخرین دیدار از نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، با برگزاری دیدار پرسپولیس و گل گهر در استادیوم شهید قاسم سلیمانی سیرجان برگزار شد که شاگردان یحیی گل محمدی در یک بازی برتر و یک طرفه، با 5 گل از سد میزبان خود عبور کردند.

در این دیدار پرسپولیس در حالی موفق به شکست گل گهر شد که سیرجانی ها علاوه بر گادوین منشا که به دلیل محرومیت انضباطی از حضور در این دیدار محروم شده بود، امیر قلعه نویی سرمربی خود را نیز به دلیل 4 کارته بودن در اختیار نداشتن و ژنرال از روی سکوها عملکرد ضعیف شاگردانش را دنبال می کرد.

شکست سنگین 5 بر صفر امروز قلعه نویی برابر پرسپولیس، سنگین ترین شکست او طی 36 سال اخیر چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربیگری در لیگ های ایران بود. قلعه نویی چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی از سال 63 که با پیراهن شاهین 6-1 به پرسپولیس باخت، دیگر چنین باختی را تجربه نکرده بود.

او در زمان هدایت ذوب آهن و تراکتور با نتایج پرگل به پرسپولیس باخته بود ولی این سنگین ترین شکست او در لیگ ایران محسوب می شود. قلعه نویی در زمان هدایت تراکتور با نتیجه 3 بر صفر به پرسپولیس باخته بود و در لیگ هفدهم نیز و زمانی که هدایت ذوب آهن را برعهده داشت، با نتیجه 4 بر صفر به همین پرسپولیس باخته بود.

علی علیپور، کمال کامیابی نیا، گادوین منشا و فرشاد احمدزاده 4 گل پرسپولیس در آن دیدار را وارد دروازه تیم قلعه نویی کردند. دیداری که از هفته چهاردهم لیگ هفدهم و در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تا قبل از دیدار امروز، همان بازی سنگین ترین شکست قلعه نویی محسوب می شد که این رکورد امروز تغییر یافت.

البته قلعه نویی با تراکتور تجربه شکست 4 بر یک مقابل النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا را دارد ولی تا به امروز اینگونه شکستی را در لیگ های ایران تجربه نکرده بود.

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone