یکشنبه 3 اسفند 1399
لیورپول ۰-۲ اورتون؛آسمان مرسی ساید آبی تر از همیشه

لیورپول ۰-۲ اورتون؛آسمان مرسی ساید آبی تر از همیشه
اورتون موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده ۲-۰ لیورپول را شکست دهد.

لیورپول بعد از پیروزی روحیه‌بخش مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا امشب از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس و در چهارچوب دربی مرسی ساید میزبان اورتون بود که این بازی در پایان با نتیجه 2-0 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت.

اورتون می توانست در همان ابتدا و روی یک ضربه کرنر توسط بن گادفری به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه لیورپول عبور کرد.

در دقیقه 3 شروع فوق العاده اورتون به گل اول این تیم انجامید. پاس فوق العاده خامس رودریگز باعث شد ریچارلیسون در موقعیت تک به تک قرار گیرد و این ستاره برزیلی با یک ضربه دقیق کار را 1-0 کرد.

در دقیقه 20 شوت فوق العاده جردن هندرسون می توانست به گل تساوی لیورپول منجر شود اما جردن پیکفورد با یک واکنش فوق‌العاده توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 33 ارسال فوق العاده لوکاس دینیه با ضربه شیمس کلمن همراه بود اما واکنش استثنایی آلیسون بکر توپ را به کرنر فرستاد تا فاصله به دو گل افزایش پیدا نکند.

در ادامه نیمه اول لیورپول به حملات خود ادامه داد اما نتیجه ای نداشت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود اورتون تمام شود.

مطابق انتظار لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در چند مقطع می توانست توسط سادیو مانه به گل تساوی دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد.

در دقیقه 69 محمد صلاح بود که می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما این بازیکن در مصافی تک به تک با جردن پیکفورد مغلوب شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

در دقیقه 81 دومینیک کالورت لوین که به جای خامس رودریگز به زمین آمده بود در مصافی تک به تک با دروازه لیورپول قرار گرفت.ضربه او در مرحله اول توسط آلیسون‌بکر مهار شد اما الکساندر آرنولد روی یک کش و قوس مرتکب خطا شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. سیگوردسون پشت توپ ایستاد و نتیجه را به 2-0 تغییر داد.

در ادامه حملات لیورپول بی‌نتیجه ماند تا طلسم ورزشگاه آنفیلد همچنان برای این تیم باقی بماند و شاگردان کارلو آنچلوتی به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone