یکشنبه 28 دی 1399
واکنش جالب ستاره ژاپنی به قهرمانی با لیورپول

واکنش جالب ستاره ژاپنی به قهرمانی با لیورپول
تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی لیورپول به زندگی در انگلیس عادت کرده است.

تاکومی مینامینو در اواسط فصل قبل از سالزبورگ راهی لیورپول شده و در پایان فصل در کنار بازیکنان این تیم عنوان قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرد. تاکومی مینامینو ابراز امیدواری کرد این فصل در قهرمانی لیورپول بیشتر نقش آفرینی کرده و در ترکیب ثابت این تیم قرار گیرد.

تاکومی مینامینو گفت: "توصیف احساساتم کار آسانی نیست، من خوشحال بودم، اما در فقط نیمی از فصل برای لیورپول بازی کرده و تردید داشتم که آیا 100 درصد به تیم کمک کرده ام یا خیر. وقتی جام را بالای سر بردم احساس غرور کردم، اما در عین حال با خودم فکر کردم که باید در طول یک فصل خوب بازی کنم. هدف من این است این کار را انجام داده و به لیورپول کمک کنم تا در این فصل دوباره قهرمان شود.

من به زندگی ​​در انگلیس عادت کرده ام و همچنین در حال زبان خواندن نیز هستم، اما به دلیل شرایط شیوع ویرو کرونا اوضاع کمی سخت بوده است. من با تمام بازیکنان تیم ارتباط بسیار خوبی پیدا کرده اما اغلب با بازیکنانی مانند ژردان شقیری، نبی کیتا، سادیو مانه و جوئل ماتیپ که آلمانی صحبت می کنند ارتباط بیشتری دارم.

من از شینجی کاگاوا که در منچستر یونایتد بازی می کرد الهام گرفتم. در گذشته من در سرزو اوزاکا در ژاپن بازی می کردم و کاگاوا نیز عضو همین تیم بود. وقتی در ژاپن بودم، بازی های کاگاوا در یونایتد را دیده و با خودم تصور می کردم که روزی در لیگ برتر بازی کنم."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone