یکشنبه 28 دی 1399
فولام 0 - 1 چلسی؛ پیروزی دشوار تیم لمپارد

فولام 0 - 1 چلسی؛ پیروزی دشوار تیم لمپارد

چلسی در دیداری دشوار با یک گل موفق به غلبه بر فولام شد.

چلسی در شبی که فرصت های زیادی روی دروازه فولام خلق کرده و می توانست به پیروزی پرگلی دست یابد، در نهایت با تک گل میسون مونت موفق شد فولام را مغلوب کند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 9 روی ارسال زمینی میسون مونت صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه اولویه ژیرو از گوشه محوطه با مهار آلفونسه آرئولا همراه شد. در دقیقه 23 بود که این بار پاس ژیرو پشت محوطه به حکیم زیاش رسید و این بازیکن با ضربه ای زمینی دروازه فولام را تهدید کرد، اما این بار نیز آرئولا واکنش نشان داد.

دقایقی بعد این میسون مونت در زاویه ای بسته و در شرایطی دشوار می توانست گل اول چلسی را به ثمر برساند، اما ضربه محکم این بازیکن به دیرک دروازه فولام برخورد کرد.

در اواخر نیمه اول و روی ارسال تته بود که فولام بر خلاف جریان بازی می توانست به گل اول برسد، اما ضربه کاوالیرو از مرکز محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 44 و با اخراج رابینسون فولام 10 نفره شد و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که کریستن پولیسیچ فرصت خوبی در گوشه محوطه برای حکیم زیاش فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه فولام به بیرون رفت. در دقیقه 63 اولویه ژیرو در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه فولام پیش رفت، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه آرئولا به بیرون رفت.

اما در دقیقه 78 چلسی بالاخره به گل اول دست یافت. ارسال بن چیلول از سمت چپ با مهار اشتباه آرئولا همراه شد و در ریباند میسون مونت با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه فولام را باز کرد تا چلسی از حریف خود پیش افتد.

در اوقات اضافی پولیسیچ در محوطه فرصت داشت گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه فولام به بیرون رفت. در ثانیه های پایانی تیمو ورنر موقعیت تک به تک خوبی را از دست داد و در نهایت چلسی با یک گل به برتری دست یافت.

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone