دوشنبه 4 اسفند 1399
پیرلو: نگران ایستگاهی های رونالدو نیستم

پیرلو: نگران ایستگاهی های رونالدو نیستم
آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس دیدار مقابل کروتونه را دشوار توصیف کرد.

با توجه به شکست میلان در دربی دلامدونینا برابر اینتر، یوونتوس فرصت دارد با پیروزی در دو بازی کمتر خود نسبت به روسونری خود را به فاصله یک امتیازی این تیم برساند. بیانکونری فردا به مصاف کروتونه خواهد رفت و آندره آ پیرلو در نشست خبری قبل از این دیدار در مورد شرایط بازیکنان مصدوم تیمش صحبت کرده است.

آندره آ پیرلو گفت: "این دیدار یک بازی مهم در طی مسیر یوونتوس در رقابت های سری آ است. بازی دشواری پیش روی ما خواهد بود، زیرا کروتونه روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد، اما آنها واقعا خوب بازی می کنند.

شرایط بازیکنان یوونتوس؟ پائولو دیبالا هنوز در دسترس نیست و او هنوز از ناحیه زانو احساس درد می کند. متاسفانه شرایط دیبالا بهتر نشده و او هنوز هم مشکلاتی دارد، بنابراین باید کمی بیشتر صبر کنیم. آرون رمزی می تواند بازی کند و این خبر خوبی است. شرایط رودریگو بنتانکور نیز بهتر است، او این هفته کمی مشکل داشت اما فکر می کنم برای بازی فردا در دسترس باشد.

دلتنگ آرتور هستیم و او تنها هافبک ما با ویژگی های متفاوتی است، اما گزینه های زیادی مانند رمزی، بنتانکور و فاگیولی برای جایگزینی او داریم. این بازیکنان می توانند با سیستم ما سازگار شوند ، اما ویژگی هایی مشابه آرتور را ندارند. برای فردا سعی خواهیم کرد بهترین راه حل را پیدا کنیم. وینستون مک کنی نیز کاملا آماده نیست و او از ناحیه لگن مشکل دارد. شرایط آلوارو وراتا کمی بهتر شده، او آنفلوانزای معده داشت، بنابراین 100 درصد آماده نبود.

ناکامی کریستیانو رونالدو در گلزنی از روی ضربات ایستگاهی؟ ضربات آزاد مهم هستند و خصوصا برابر تیم هایی که عقب دفاع می کنند می تواند تکلیف مسابقه را روشن کند. رونالدو خوب تمرین می کند و در حال پیشرفت است. او آرامش بیشتری داشته و می داند که به زودی از روی ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی می شود."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone