جمعه 9 ارديبهشت 1401
مربی و دروازه بان پارس جنوبی احضار شدند

مربی و دروازه بان پارس جنوبی احضار شدند

دروازه‌بان و مربی تیم فوتبال پارس جم به دليل برخى اتفاقات جهت ارائه توضيحات به حراست فدراسيون فوتبال دعوت شدند.
این خبری است که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده و می نویسد: با توجه گزارشات واصله و رصد مسابقات در سطوح مختلف، حراست فدراسیون فوتبال دروازه بان و مربی تیم پارس جم را به منظور ارائه توضيحات لازم دعوت نمود تا روز شنبه در ساختمان فدراسيون حاضر شوند.

در ادامه این خبر می خوانیم: لازم به ذكر است در هفته های پایانی لیگ و اهميت سرنوشت ساز نتايج در صعود و یا سقوط تیم ها حراست فدراسيون بر اساس مصوبات كميته صيانت از مسابقات با رصد کامل و بهره مندی از نظرات كارشناسان نسبت به بررسى دقيق و برخورد جدى با هر گونه رفتارهای غیر فوتبالی و خارج از عرف فوتبال حرفه ای اقدام خواهد كرد.

در مصاف رایکا بابل با پارس جنوبی تیم مازنی با نتیجه 5-1 به برتری رسید و شمار امتیازات خود را به عدد 28 رساند اما همچنان یکی از سه گزینه سقوط به دسته پایین تر بشمار می رود. اما نمی شود منکر شد با این نتیجه شانسش برای بقاء در جمع تیم های دسته اولی بیشتر شد. به نظر می رسد حراست فدراسیون فوتبال نسبت به رقم خورن این نتیجه در بازی مورد اشاره مشکوک شده است به این خاطر که پارس جنوبی با حضور در رده پنجم جدول یکی از تیم های خوب بازی ها به حساب می آید و کمتر کسی تصور می کرد این تیم در بابل و در برابر یکی از تیم های گزینه سقوط 5 گل دریافت کند.

حراست فدراسیون فوتبال پیش تر دروازه بان تیم مس نوین کرمان را به خاطر خوردن یک گل عجیب در مصاف با تیم مدعی شهید قندی یزد احضار کرده بود.

گفتنی است هدایت تیم پارس جنوبی جم بر عهده ایمان رزاقی راد است.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone