جمعه 9 ارديبهشت 1401
فردیناند:لیورپول می‌تواند بهترین تیم تاریخ انگلیس شود

فردیناند:لیورپول می‌تواند بهترین تیم تاریخ انگلیس شود

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ تمجید کرد.
لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد میزبان ویارئال بود و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.
لیگ قهرمانان تنها یک جام از سه جامی است که شاگردان یورگن کلوپ امکان فتح آن را دارند، چرا که در کورس قهرمانی لیگ برتر نیز حضور داشته و به فینال جام حذفی انگلیس نیز صعود کرده‌اند. این در حالی است که آنها پیش از این جام اتحادیه را نیز فتح کرده‌اند.
فردیناند پس از پایان بازی شب گذشته به بی تی اسپورت گفت:« این بهترین تیم لیورپول است که من تا به حال دیده‌ام. آنها با و بدون توپ بسیار بی‌رحم هستند. سبک پرسی که مقابل هر حریفی به‌کار می‌گیرند، انرژی، تلاش و از هر لحاظ درخشان هستند. هدف آنها باید فتح چهارگانه باشد. آنها باید این موفقیت را هدف خودشان قرار دهند.»

او با اشاره اهمیت ثبت چنین رکوردی از سوی لیورپول اضافه کرد:« اگر آنها بتوانند به این هدف دست پیدا کنند، در تاریخ جاودانه خواهند شد. آنها بالاتر از هر تیمی قرار خواهند گرفت که در فوتبال این کشور حضور داشته است. باید دید که آیا آنها قادر به انجام این کار خواهند بود یا خیر. اما تا به حال که در این مسیر به مرور پیش رفته و به تک تک اهداف کوتاه مدت خودشان دست پیدا کرده‌‎اند.»
لیورپول در لیگ برتر تنها یک امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارد و امیدوار است تا با لغزش این تیم بتواند به مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها نیز تبدیل شود.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone