یکشنبه 28 دی 1399
اینیگو مارتینز: امیدوارم لیونل مسی در بازی امشب غایب باشد!

اینیگو مارتینز: امیدوارم لیونل مسی در بازی امشب غایب باشد!

اینیگو مارتینز، مدافع بیلبائو ابراز امیدواری کرد لیونل مسی در فینال فردا شب غایب باشد.

پنج شنبه شب بیلبائو دست به کار بزرگی زده و موفق شد رئال مادرید را در نیمه نهایی سوپرکاپ حذف کرده و به فینال راه یابد. اخباری در مورد احتمال استمرار مصدومیت لیونل مسی و غیبت او در مسابقه فردا شب شنیده شده و اینیگو مارتینز معتقد است بدون حضور مسی، غلبه بر بارسلونا در فینال آسان تر خواهد بود.

اینیگو مارتینز گفت: "دیدار فینال فردا شب یک بازی سخت دیگری برابر یک رقیب بزرگ است. ما اخیرا در لالیگا و در خانه خود مقابل بارسلونا به میدان رفتیم و کار دشواری داشتیم. من امیدوارم لیونل مسی در بازی فردا شب قادر به حضور در ترکیب بارسلونا نباشد، زیرا به این ترتیب ما شانس بیشتری برای کسب پیروزی و عنوان قهرمانی خواهیم داشت."

رائول گارسیا که در دیدار ماه دسامبر بیلبائو برابر رئال مادرید از زمین اخراج شد، در دیدار نیمه نهایی با زدن دو گل اشتباه خود را جبران کرد. اینیگیو مارتینز در این رابطه گفت: "با فداکاری ما به آنچه می خواستیم یعنی حضور در فینال دست یافتیم. وقتی یک بازیکن مرتکب اشتباه می شود خودش احساس گناه می کند، اما آن روز ما از رائول گارسیا حمایت کردیم. این بار او خواست پشت ضربه پنالتی قرار گیرد و ما اطمینان داشتیم که او می تواند این موقعیت را تبدیل به گل کند."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone