دوشنبه 22 دی 1399
ترکیب  استقلال در دربی

احتمالا دو تغییر استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس، حضور محمد نادری و آرش رضاوند در بازی باشد.

به نظر می رسد استقلال برای دیدار بزرگ مقابل پرسپولیس با دو تغییر نسبت به دیدار مقابل آلومینیوم به مصاف پرسپولیس برود و این تغییرات، حضور محمد نادری به جای دانشگر و قرار گرفتن آرش رضاوند در ترکیب اصلی و خارج شدن فرشید اسماعیلی باشد.

همچون دیدارهای گذشته رشید مظاهری درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت. مظاهری در دیدارهای گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و هواداران این تیم امید زیادی به درخشش این سنگربان باتجربه در درون دروازه تیمشان دارند.

یکی از نکات مبهم در خط دفاعی استقلال، انتخاب مدافع چپ برای تیم فکری در بازی دربی است. با توجه به آمادگی محمد نادری و رسیدن این بازیکن به بازی شهرآورد، فکری تصمیم گرفته است او را به میدان بفرستد. نادری که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به استقلال آمد، انگیزه های زیادی برای تقابل با تیم سابقش دارد.

محمدحسین مرادمند و عارف غلامی که در این فصل ترکیب اصلی خط دفاعی استقلال را تشکیل داده بودند، در بازی دربی نیز دو مدافع مرکزی تیم فکری برای جدال با مهاجمین پرسپولیس خواهند بود. سیداحمد موسوی نیز مدافع استقلالی ها در پست مدافع راست خواهد بود.

فکری برای پست هافبک های دفاعی از مسعود ریگی و مهدی مهدی پور استفاده می کند. این دو بازیکن در بازی مقابل گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک بازی خوبی را از خود نشان دادند و زوج خط میانی استقلال را تشکیل می دهند.

یکی دیگر از نکات مبهم در ترکیب استقلال، انتخاب میان آرش رضاوند یا فرشید اسماعیلی است اما به نظر می رسد فکری از میان این دو، قصد دارد رضاوند را روانه میدان کند. کادرفنی استقلال برای جلوگیری از محرومیت این بازیکن، از او در بازی با آلومینیوم اراک استفاده نکرد تا نشان دهد رضاوند انتخاب فکری برای بازی با پرسپولیس است.

وریا غفوری که در این فصل به عنوان هافبک راست برای استقلال به میدان رفته و اتفاقا بازی خوبی را از خودش نشان داده است، در دیدار فردا مقابل پرسپولیس نیز به عنوان هافبک راست به میدان می رود.

محمود فکری برای انتخاب زوج خط حمله اش دست به ریسک نمی زند و از مهدی قایدی و ارسلان مطهری استفاده می کند. شیخ دیاباته که در بازی با آلومینیوم به میدان رفت و عملکرد خوبی نیز داشت و یک پاس گل نیز داد و حتی چند شانس گلزنی را از دست داد، از ابتدا برای استقلال به میدان نمی رود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی دربی
رشید مظاهری، موسوی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، مهدی مهدی پور، وریا غفوری، آرش رضاوند، مسعود ریگی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone