پنجشنبه 7 اسفند 1399
بارسا ۳-۰ الچه؛ بازگشت آرامش به لطف درخشش مسی

بارسا ۳-۰ الچه؛ بازگشت آرامش به لطف درخشش مسی
بارسلونا موفق شد در دیدار معوقه هفته اول لالیگا با سه گل الچه را شکست دهد.

بارسلونا که در مسابقه قبلی خود با یک تساوی ناامیدکننده برابر کادیز مواجه شده بود، امشب در دیدار معوقه هفته اول لالیگا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف الچه رفت که این جدال نهایتاً با نتیجه 3-0 به سود تیم رونالد کومان خاتمه یافت.

بارسلونا در همان لحظات ابتدایی می توانست به گل اول دست پیدا کنند اما ترینکائو در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه الچه نتوانست گلزنی کند و گلر این تیم سد راه او شد.

در دقیقه 5 الچه یک موقعیت فوق‌العاده گلزنی را از دست داد. لوکاس بویه در دهانه دروازه بارسا ضربه بدی را به توپ زد تا بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

در دقیقه 21 باز هم این ترینکائو بود که تا آستانه باز کردن دروازه الچه پیش رفت اما باز هم در مصافی تک به تک با دروازه الچه، گلر حریف یعنی ادگار بادیا فوق‌العاده عمل کرد و ضربه او را مهار کرد.

در ادامه نیمه اول بارسا چند موقعیت دیگر روی دروازه حریف ایجاد کرده اما هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

بارسا نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 48 روی حرکت فوق العاده لیونل مسی به گل اول دست یافت. فوق ستاره آرژانتینی بعد از پشت سر گذاشتن چند بازیکن الچه و همکاری با مارتین برایثویت با دروازه الچه تک به تک شد و با یک ضربه خوب گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 69 باز هم این لیونل مسی بود که موفق شد برای بارسلونا گلزنی کند. حرکت استثنایی فرانکی دیونگ و ارسال پاس او برای مسی با ضربه استادانه فوق ستاره آرژانتینی همراه بود تا نتیجه 2-0 شود.

دقیقه 73 حملات ادامه دار بارسلونا به گل سوم این تیم منجر شد. ارسال لیونل مسی به روی دروازه با پاس مارتین برایثویت به جوردی آلبا همراه بود و این بازیکن نیز در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد و نتیجه را به 3-0 تغییر داد.

در ادامه نیز بارسلونا بازی را کنترل کرد تا نهایتاً به یک پیروزی ارزشمند و سه امتیاز مهم دست پیدا کند و به ادامه رقابت‌های لالیگا امیدوارتر شود.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone