یکشنبه 10 اسفند 1399
سیتی ۲-۱ وستهام؛ بیستمین برد پیاپی توقف ناپذیرها

سیتی ۲-۱ وستهام؛ بیستمین برد پیاپی توقف ناپذیرها
منچسترسیتی در ادامه روند فوق العاده خود موفق شد وستهام را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

منچسترسیتی، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، امروز از سری مسابقات هفته بیست و ششم میزبان وستهام بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 2-1به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت.

مطابق انتظار بازی با برتری محسوس منچسترسیتی آغاز شد اما اولین موقعیت تقریباً مهم مسابقه در دقیقه 19 به وجود آمد، جایی که بازیکنان وستهام می توانستند روی یک کشور و قوس به گل اول دست پیدا کنند اما این اتفاق رخ نداد.

برتری سیتی در دقیقه 30 بالاخره به باز شدن قفل دروازه وستهام انجامید. ارسال استثنایی کوین دی بروین با ضربه سر مدافع پیش تاخته سیتی یعنی روبن دیاز همراه بود تا تیم پپ گواردیولا 1-0 جلو بیفتد.

در دقیقه 39 وستهام می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه میکل آنتونیو با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه منچسترسیتی عبور کرد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

حملات وستهام نهایتاً در دقیقه 43 نتیجه داد و این تیم توانست به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال ولادیمیر کوفال به روی دروازه بعد از ضربه جسی لینگارد به میکل آنتونیو رسید و این بازیکن در دهانه دروازه خالی موفق به گلزنی شد تا نیمه اول با تساوی 1-1 تمام شود.

در دقیقه 58 حرکت فوق العاده کوین دی بروین و ورود او به محوطه جریمه با پاس این بازیکن به دهانه دروازه همراه بود اما هیچ بازیکنی در آنجا حضور نداشت تا آن را تبدیل به گل کند.

حملات منچستر سیتی در نیمه دوم نتیجه داد و این تیم در دقیقه 68 به گل دوم دست یافت. این بار دیگر مدافع سیتی یعنی جان استونز بود که روی پاس ریاض محرز و با یک ضربه بغل پای دقیق دروازه وستهام را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

در ادامه منچسترسیتی کار را کنترل کرد وستهام نیز در لحظات پایانی یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد تا بازی با همان نتیجه 2-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا تمام شود و سیتیزن ها در ادامه روند شگفت انگیز خود به بیستمین برد پیاپی دست یافته و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone