یکشنبه 10 اسفند 1399
دورتموند 3 - 0 بیله فلد؛ طوفان 45 دقیقه ای

دورتموند 3 - 0 بیله فلد؛ طوفان 45 دقیقه ای
دورتموند با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با سه گل بیله فلد را مغلوب کند.

دورتموند که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی در بوندسلیگا گرفته و دیگر تقریبا شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد، امروز با سه گل بیله فلد را شکست داد تا اوضاع خود در جدول را بهبود بخشد.

بیله فلد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 و روی ضربه فابین کنزه می توانست به گل اول دست یابد، اما رومن بورکی این موقعیت را مهار کرد. در اواخر نیمه اول ضربه پای چپ ارلینگ هالند از درون محوطه توسط دروازه بان بیله فلد مهار شد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اما طوفان دورتموند در نیمه دوم آغاز شد. ابتدا و در دقیقه 48 بود که محمود داهود از پشت محوطه و با یک ضربه پای چپ تماشایی موفق شد گل اول دورتموند را وارد دروازه حریف کند و قفل دروازه بیله فلد شکست.

در دقیقه 59 دورتموند صاحب یک ضربه پنالتی شد و این بار جیدون سانچو، ستاره جوان این تیم موفق شد گل دوم دورتموند را نیز به ثمر برساند. در ادامه رینر روی پاس ارلینگ هالند در مرکز محوطه جریمه بیله فلد صاحب موقعیت گلزنی شد و او نیز با یک ضربه تماشایی پاس راست زننده گل سوم دورتموند لقب گرفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دورتموند با همان سه گل بیله فلد را شکست داد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone