یکشنبه 10 اسفند 1399
بایرن ۵-۱ کلن؛ پپ در مورد تیم فلیک درست گفت

بایرن ۵-۱ کلن؛ پپ در مورد تیم فلیک درست گفت
بایرن مونیخ موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده دیگر با نتیجه 5-1 کلن را شکست دهد.

صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ امروز در چهارچوب مسابقات هفته بیست و سوم میزبان تیم کلن بود که در پایان این بازی با نتیجه 5-1 به سود میزبان تمام شد.

مطابق انتظار بایرن‌مونیخ کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی روی شوت نیکولاس زوله به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه کلن عبور کرد.

در دقیقه 18 حملات بایرن مونیخ نتیجه داد و این تیم توسط اریک ماکسیم چوپوموتینگ به گل اول دست یافت. ارسال خوب لئون گورتزکا به روی دروازه با ضربه سر چوپوموتینگ همراه بود و دروازه کلن باز شد تا نتیجه 1-0 شود.

چند دقیقه بعد رابرت لواندوفسکی تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم بایرن‌مونیخ پیش رفت اما ضربه سر این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه کلن عبور کرد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

در دقیقه 33 باز هم حرکت فوق‌العاده لئون گورتزکا بود که رابرت لواندوفسکی را در موقعیت تک به تک قرار داد و این ستاره لهستانی نیز با ضربه ای دقیق دروازه کلن را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود. در ادامه نیمه اول نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بایرن‌مونیخ با همان پیروزی دو گله وارد رختکن شود.

این کلن بود که نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد. اشتباهات سریالی مدافعان بایرن مونیخ باعث شد الیاس صخیری در موقعیتی تک به تک، دروازه باواریایی‌ها را باز کند و نتیجه 2-1 شود.

در دقیقه 65 رابرت لواندوفسکی موفق شد برای بار دوم دروازه کلن را باز کند. ستاره لهستانی این بار روی پاس توماس مولر و در یک مصاف تک به تک دیگر گلزنی کرد تا نتیجه 3-1 شود.

در دقیقه 82 سرژ گنابری موفق شد گل چهارم بایرن را هم به ثمر برساند. ستاره آلمانی روی پاس لوکاس هرناندز دروازه تقریباً خالی کلن را باز کرد تا نتیجه 4-1 شود.

در دقیقه 86 باز هم سرژ گنابری برای بایرن مونیخ گلزنی کرد. این بار ارسال لئون گورتزکا ستاره آلمانی را در دهانه دروازه در یک موقعیت بسیار خوب قرار داد و گنابری نیز با ضربه سر نتیجه را 5-1 کرد.

در ادامه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بایرن مونیخ با همان نتیجه 5-1 پیروز شود. از طرفی مشخص شد که پپ گواردیولا در مورد این تیم درست گفته بود؛ جایی که سرمربی سیتی چند روز پیش گفته بود با وجود بایرن مونیخ نمی‌تواند تیمش را مدعی اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بداند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone