دوشنبه 11 اسفند 1399
رود گولیت : منچستر؛ سولسشر را 10 سال پیرتر کرد

رود گولیت : منچستر؛ سولسشر را 10 سال پیرتر کرد
اسطوره هلندی میلان در مورد جدال حساس تیم محبوبش با منچستریونایتد در لیگ اروپا صحبت کرد.

رود گولیت اسطوره هلندی بین سال‌های 1987 تا 1994 در عضویت میلان بود و به این تیم برای فتح 9 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در سری آ ایتالیا و دو قهرمانی در جام یوفا کمک کرد.

گولیت در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت درباره رویارویی میلان با منچستریونایتد در مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ اروپا گفت:« منچستریونایتد تیم قدرتمندی است اما اوله گنار سولسشر همیشه لبه تیغ بوده است. عکس اخیر او را با یکی از عکس‌های اولین روزهای مربیگری‌اش در منچستریونایتد مقایسه کنید، او حالا 10 سال پیرتر به نظر می‌رسد. سرمربیگری منچستریونایتد پس از دوران سرالکس فرگوسن پیچیده است.»

او همچنین با اشاره به شکست میلان در پنج بازی از 12 دیدار اخیر این تیم در سال 2021 و سقوط به رده دوم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا گفت:« به نظرم مصدومیت‌ها هم در این مورد تأثیرگذار بوده است، اما خوشحالم که میلانِ من در چنین جایگاهی است. از دید من یوونتوس همچنان بخت اول قهرمانی در سری آ است. اینتر صدرنشین است و میلان تا پیش از اینکه تحت تأثیر مصدومان قرار بگیرد، عالی بازی می‌کرد. من لاتزیو را هم دوست دارم. آنها تیم قدرتمندی هستند و می‌توانند در ادامه عملکرد بهتری داشته باشند.»

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone