ﺳﻪشنبه 12 اسفند 1399
ماشین 1- شهرخودرو 1

ماشین 1- شهرخودرو 1
ماشین سازی بازی برده را در دقیقه 90 با تساوی عوض کرد.

تیم ماشین سازی در اولین بازی خود با هدایت مهدی پاشازاده به مصاف شهرخودرو رفت. شاگردان پاشازاده که نیم فصل را با سعید اخباری پشت سر گذاشته بودند در این دیدار برای رسیدن به پیروزی تنها یک دقیقه کم آوردند و در حالی که با گل عبداللهی در نیمه اول برنده راهی رختکن شده بودند و در نیمه دوم نیز موفق به حفظ این گل تا دقایق پایانی شده بودند، با ضربه آکروباتیک دقیقه 90 پورتقی بردشان با تساوی عوض شد.

هفته شانزدهم لیگ برتر؛ دوشنبه: 99/12/11 ؛ ساعت 15:00
ورزشگاه: شهید سلیمانی/ بدونِ تماشاگر

تیم داوری: داور: کوپال ناظمی، کمک ها: محمد جوادمداح - محمد عطایی، داور چهارم: عبدالعلی شکرگذار، کمک داور اضافی 1و2 : محمدباقر پورباقر - فرزاد منصوری و ناظر: محمدرضا فلاح

 

ترکیب ماشین سازی:

محمد امین رضایی
مهدی رستمی
سیروس صادقیان
اکبر آفاقی (محمد ابوترابی 86)
مهدی مومنی (آیدین قهرمانی 76)
بهمن سالاری (وحید نعمتی 2+90)
ابوالفضل رزاق پور
منصور باقری
سینا عبداللهی (فرزاد محمدی 2+90)
حبیب گردانی
سعید حسینی (داود شاهواروقی 86)
سرمربی: مهدی پاشازاده

ترکیب شهرخودرو:

میلاد فراهانی
فرشاد فرجی
علی نعمتی
یوسف وکیا (محمد علی فرامرزی 40)
رضا یزدان دوست (مهرداد بایرامی 46)
محمدعرفان معصومی
امیرحسین کریمی
امین قاسمی‌نژاد
رحمان جعفری (محمد محمدزاده 46)
حسین مهربان (امیرحسین نعمتی 65)
احمد الجبوری (معراج پورتقی 65)
سرمربی: مهدی رحمتی

اخطار:

محمدعرفان معصومی (50)

محمد محمدزاده (70)

شرح گل

ماشین سازی 1-شهرخودرو 0 (سینا عبداللهی دقیقه 24): پاس رو به عقب مدافع شهرخودرو به میلاد فراهانی با تعلل عجیب دروازه بان شهرخودرو همراه بود که سینا عبداللهی با حضور به موقع در محوطه جریمه، ضربه فلاح زاده را با برگشتی دقیق وارد دروازه شهرخودرو کرد.

ماشین سازی 1- شهرخودرو 1 (معراج پورتقی 90): فرشاد فرجی با یک پاس روی پا در داخل محوطه جریمه توپ را به قاسمی نژاد رساند و این بازیکن نیز با دخالتی به موقع توپ را به پورتقی رساند و این بازیکن نیز با ضربه برگردان توپ را به تور ماشین چسباند.

لحظات حساس:

دقیقه 5: بهمن سالاری با فراری دیدنی وارد محوطه جریمه شهرخودرو شد و ضربه زمینی را روانه دروازه این تیم کرد اما این ضربه با اختلافی اندک راهی اوت شد.

دقیقه 42: ارسال تند و تیز رزاق پور از روی ضربه آزاد با دخالت هیچ یک از ماشینی ها در محوطه جریمه شهرخودرو همراه نشد تا توپ از کنار دروازه به طرز خطرناکی عبور کند.

دقیقه 59: روی بی نظمی ایجاد شده در داخل محوطه جریمه ماشین سازی، فرامرزی با ضربه ای آکروباتیک دروازه امین رضایی را تهدید کرد که ضربه او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

دقیقه 74: شوت روپای راست مهرداد بایرامی در داخل محوطه جریمه در حالی که می رفت به گل تساوی شهرخودرو تبدیل شود، واکنش به موقع محمد امین رضایی را به همراه داشت.

دقیقه 75: ارسال کرنر امین قاسمی نژاد، باعث بهم ریختن خط دفاعی ماشین سازی شد و فرشاد فرجی را در موقعیت مناسبی برای گلزنی قرار داد؛ ضربه زمین و محکم فرجی اما برای ورود به دروازه از دقت کافی برخوردار نبود و راهی اوت شد.

دقیقه 80: بعد از اینکه چند شوت شهرخودرویی ها با مقاوت ماشین سازان در محوطه جریمه بلوکه شد، پورتقی با شوت بیرون پا دروازه رضایی را هدف گرفت که ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

شرح بازی:

نیمه اول: با توجه به مشکلاتی که چند ساعت مانده شروع بازی رخ داد، شهرخودرویی ها با شرایطی خاص در این بازی حضور یافتند. این را می شد به خوبی در جریان بازی و به خصوص دقایق ابتدایی آن احساس کرد. ماشین سازی هم در اولین بازی خود با هدایت پاشازاده، برای کسب برد سعی در ایجاد موقعیت هایی روی دروازه حریف داشت و در نهایت هم گل رسید. البته گل ماشین سازان روی اشتباه عجیب دروازه بان شهرخودرو به ثمر رسید. نیمه اول با این گل به پایان رسید و شهرخودرو تلاش خاصی برای جبران آن نداشت.

نیمه دوم: شهرخودرو برای جبران گل خورده در این نیمه تلاش بسیاری کرد. این تیم موقعیت های بسیاری را روی دروازه ماشین سازی به وجود آورد و تعویض های رحمتی هم قدرت تهاجمی مشهدی را بالاتر برد. ماشین سازی که نیم نگاهی هم به ضدحملات داشت، تا دقیقه 89 در حفظ تک گل خود موفق بود اما در دقیقه 90 روی یک حمله حرفه ای از سوی شهرخودرویی ها، دروازه خود را باز شده دید.

در حاشیه:

* برخورد شدید وکیا و رزاق پور در اواخر نیمه اول، مصدومیت شدید این دو بازیکن را به همراه داشت که برای اقدامات پزشکی به خارج از زمین منتقل شدند.

* مصدومیت وکیا پس از برخورد با رزاق پور به حدی شدید بود که رحمتی او را در همان نیمه اول تعویض کرد.

* داور بازی در دقیقه 50 معصومی را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد اما پس از مشورت با کمک های خود رنگ کارت را به زرد تغییر داد.

* محمد نوازی، مربی تیم شهرخودرو به دلیل اعتراضات شدید با کارت قرمز داور مواجه شد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone