ﺳﻪشنبه 12 اسفند 1399
فولاد 1- ذوب آهن 0

فولاد 1- ذوب آهن 0
فولاد با کسب پیروزی خانگی مقابل ذوب آهن، جایگاه چهارمی خود را حفظ کرد.

به گزارش ورزش سه؛ تیم های فولاد و ذوب آهن از ساعت 17:30 امروز برگزار کننده آخرین بازی هفته شانزدهم بودند. فولاد بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل شهرخودرو، نیم فصل اول را به پایان رساند. این تیم که در حال حاضر در رتبه چهارم قرار دارد، باتوجه به توقف استقلال و تراکتور و شکست صنعت نفت، با کسب این پیروزی 26 امتیازی شده و ضمن حفظ جایگاه چهارمی خود، فاصله اش با استقلال را به یک امتیاز کاهش داد. ذوب آهن هم در اولین بازی خود با هدایت مجتبی حسینی نتوانست امتیازی کسب کند و با 11 امتیاز در رتبه چهاردهم باقی ماند.

هفته شانزدهم لیگ برتر؛ شنبه: 99/12/11 ؛ ساعت 17:35
ورزشگاه: فولاد آره نا / بدون تماشاگر
گروه داوری: داور: اشکان خورشیدی، کمک ها: علیرضا ایلدرم - مهدی عالیقدر، داور چهارم: اسماعیل احمدی، کمک داور اضافی 1و2 : سید وحید کاظمی - سیدعلی اصغر مومنی و ناظر: حیدر شکور

ترکیب فولاد:

محسن فروزان
موسی کولیبالی
عارف آقاسی
مجتبی نجاریان(صالح حردانی 75)
وحید حیدریه
زبیر نیک نفس(احمد عبدالله زاده 75)
محمد میری (میلاد بدرقه 2+90)
آیاندا پاتوسی(صابر حردانی 75)
ساسان انصاری
فرشاد احمدزاده (محمدرضا عباسی 83)
لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب ذوب آهن:

شهاب گردان
وحید محمدزاده
سیدعبدالله حسینی
مسعود ابراهیم زاده
قاسم حدادی فر
میلاد جهانی (ایوان مارکوویچ 83)
فرشاد محمدی مهر
محمد سلطانی مهر (حسین شنانی 74)
مجتبی حق دوست
رضا محمودآبادی
پیمان رنجبر

سرمربی: مجتبی حسینی

کارت زرد:

وحید محمدزاده (34) و (90)

لوسیانو پریرا (5+90)

کارت قرمز:

وحید محمدزاده (90)

شرح گل:

فولاد 1- ذوب آهن 0 (پاتوسی 15): پاس در عمق دقیق ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی را در موقعیت تک به تک با شهاب گردان قرار گرفت و ضربه کات دار او به زیبایی هر چه تمام تر در درون دروازه ذوب آهن قرار گرفت.

شرح بازی:

فولاد بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 15 به گل اول دست پیدا کند. 15 دقیقه دوم بازی، موقعیت گل چندانی نداشت اما از دقیقه 30 تا پایان نیمه، شاهد ایجاد موقعیت های خطرناکی روی دروازه دو تیم بود. ذوب آهن چند بار در این دقایق تا جبران گل پیش رفت اما موفق به این کار نشد. فولاد هم می توانست در دقایق پایانی با زدن گل دوم، مطمئن تر راهی رختکن شود اما این اتفاق رخ نداد تا 45 دقیقه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان برسد.

در حالی که تصور می شد ذوب آهن برای جبران گل خورده، در نیمه دوم به آب و آتش بزند، اما شاگردان حسینی در ایجاد موقعیت گل روی دروازه فولاد توفیق چندانی نداشتند و این شاگردان نکونام بودند که موفق به کنترل جریان بازی شدند. در 15 دقیقه پایانی این نیمه، فولادی ها توانستند موقعیت هایی برای بیشتر کردن فاصله روی دروازه حریف ایجاد کنند اما این موقعیت ها به گل تبدیل نشد و بازی با تک گل پاتوسی به سود میزبان به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه 35: ارسال پاتوسی را کولیبالی با ضربه سر از چند قدمی دروازه ذوب آهن به بیرون زد.

دقیقه 38: فرشاد احمدزاده با پاس پاتوسی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک توی سر توپ زیبا، شوتی را روانه دروازه ذوب آهن کرد که گردان به خوبی آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 40: ضربه محمدی مهر روی ارسال جهانی را مهاجم ذوب آهن در دهانه دروازه قطع کرد که حرکت، واکنش دیدنی فروزان را به همراه داشت.

دقیقه 41: نجاریان با یک پاس در عرض خطرناک، شیمبا را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن برای باز کردن دروازه حریف یک قدم کم آورد و توپ به طرز خطرناکی از کنار دروازه ذوب آهن راهی اوت شد.

دقیقه 49: ضربه دیدنی پاتوسی از روی ضربه آزاد را شهاب گردان با پرشی بلند مهار کرد.

دقیقه 84: ضربه حسین شنانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 2+90: ساسان انصاری با یک توپگیری هوشمندانه وارد محوطه جریمه شد و با شوتی سنگین توپ را روانه دروازه حریف کرد اما ضربه او با اختلافی اندک به بیرون رفت.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone