ﺳﻪشنبه 12 اسفند 1399
گرت بیل و نزدیک تر کردن امباپه به رئال!

گرت بیل و نزدیک تر کردن امباپه به رئال!
درخشش گرت بیل در بازی های اخیر تاتنهام، خوشبینی ها در مادرید برای جذب کیلیان امباپه را افزایش داده است.

به نقل از آاس، هر گلی که گرت بیل برای تاتنهام به ثمر می رساند، باعث خوشحالی سران رئال مادرید می شود. ستاره ولزی که تابستان با قراردادی قرضی راهی تاتنهام شد، تا 2022 با رئال قرارداد دارد ولی بند خرید دائمی در قرارداد او گنجانده شده که فعال شدنش ربط مستقیم به عملکرد او در باشگاه لندنی دارد. شروع بیل در تاتنهام اصلا خوب نبود و تا همین چند هفته پیش به نظر می رسد او به رئال پس داده خواهد شد اما به یکباره ورق برگشت و بیل در 4 بازی اخیر تاتنهام سه گل زده و 2 پاس گل هم داده است.

مورینیو هم از بیل رضایت دارد و با ادامه همین روند بعید است تاتنهام بند خرید او را فعال نکند. در حال حاضر نیمی از دستمزد 17 میلیون یورویی بیل را تاتنهام پرداخت می کند و رئال تحت هیچ شرایطی دوست ندارد که فصل بعد بیل برگردد و مجبور شود تمام دستمزد او را تقبل کند؛ در حالی که او هیچ جایی در ایده های زیدان ندارد.

رئال مادرید برای فصل بعد روی جذب کیلیان امباپه اقدام خواهد کرد که دستمزد بالایی می خواهد. رئال می داند که در صورت بازگشت بیل، جذب امباپه غیرممکن خواهد بود.

امباپه 36 میلیون یورو دستمزد پیشنهادی پی اس جی برای تمدید قرارداد را روی میز دارد و همین مقدار را از رئال برای عقد قرارداد می خواهد. باشگاه مادریدی تنها در صورت جدایی گرت بیل می تواند مذاکره با امباپه را به سمت توافق نهایی پیش ببرد.

درخشش روز گذشته بیل برابر برنلی و دو گلی که به ثمر رساند، مادریدی ها را بیش از همیشه خوشحال کرده و امباپه را هم به رئال نزدیک تر کرد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone