جمعه 15 اسفند 1399
زمان برگزاری دیدار یوونتوس- ناپولی مشخص شد

زمان برگزاری دیدار یوونتوس- ناپولی مشخص شد
سازمان لیگ فوتبال ایتالیا زمان برگزاری دیدار عقب افتاده بین دو تیم یوونتوس و ناپولی را اعلام کرد.

چندی پیش قرار بود دیدار حساس دو تیم یوونتوس و ناپولی به میزبانی بیانکونری در تورین برگزار شود، اما تست کرونای دو بازیکن ناپولی به نام های الیف الماس و ژیلنسکی مثبت اعلام شد و به همین دلیل سازمان بهداشت شهر ناپل مجوز سفر کاروان این تیم به تورین را صادر نکرد.

اما بازیکنان یوونتوس در زمین حاضر شدند و آندره آنیلی، رئیس این باشگاه مدعی شد حکمی برای آنها در رابطه با تعویق این مسابقه صادر نشده است؛ موضوعی که باعث شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا به قضیه ورود کرده و نتیجه این مسابقه را 0-3 به سود یوونتوس اعلام کند. همچنین از ناپولی به علت عدم حضور در میدان یک امتیاز نیز کسر شد.

بعد از اعلام این حکم باشگاه ناپولی نسبت به آن معترض شد اما درخواست تجدید نظر آنها دو مرتبه مورد قبول قرار نگرفت تا امیدهای تیم جنارو گتوزو برای تغییر این جریمه به کمترین حد خود برسد. با این حال باشگاه ناپولی ناامید نشد و اعتراض جدید خود را به کمیته المپیک ایتالیا ارائه داد و نهایتاً مشخص شد که بازی باید تکرار شود و حکم قبلی لغو شده است.

در همین ارتباط لحظاتی پیش بالاخره زمان دقیق برگزاری این بازی مشخص شد که بر اساس آن دو تیم یوونتوس و ناپولی 17 مارس(27 اسفند) در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone