جمعه 15 اسفند 1399
درخواست غرامت منچستر از اینتر به خاطر بدقولی

درخواست غرامت منچستر از اینتر به خاطر بدقولی
اینتر هنوز مبلغی که بر اساس یکی از بندهای قرارداد روملو لوکاکو باید به یونایتد پرداخت می کرد را به حساب این باشگاه واریز نکرده است.

نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شده که تأخیر باشگاه اینتر در پرداخت یکی از اقساط مربوط به خرید روملو لوکاکو از منچستریونایتد، طرف انگلیسی را بر آن داشته که از نراتزوری طلب غرامت کند.

طبق قراردادی که منچستری‌ها و اینتر سال 2019 برای انتقال مهاجم بلژیکی به سن‌سیرو بستند، اینتر علاوه بر 74 میلیون یورویی که رقم پایه قرارداد بود، متعهد شد 5 میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش به من‌یونایتد بپردازد.

با وجود محقق شدن شرطی که اینتر را ملزم به پرداخت این پاداش می‌کند، این باشگاه این رقم را به منچستریونایتد نپرداخته است. به موجب یکی از مفاد قرارداد طرفین، در صورتی که باشگاه ایتالیایی در پرداخت بدهی‌هایش تأخیر داشته باشد، ملزم به پرداخت غرامتی قابل توجه خواهد بود.

محدودیت‌های وضع شده از سوی دولت چین برای سرمایه‌گذاری در خارج از این کشور، دست گروه سونینگ مالک باشگاه اینتر برای پرداخت هزینه‌های تیم را بسته و به همین دلیل هم این گروه برای فروش بخشی از سهام خود به سرمایه‌گذاران جدید اعلام آمادگی کرده است.

بدهی‌‌های باشگاه اینتر بابت خرید بازیکن به روملو لوکاکو محدود نمی‌شود چرا که این باشگاه هنوز قسط 10 میلیون یورویی اول مربوط به خرید اشرف حکیمی از رئال مادرید را هم نپرداخته و آن را به پایان ماه میلادی جاری موکول کرده است.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone